Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:43:59 GMT

انصاری فرد مهاجم اول تیم ملی فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۸۲۴

انصاری فرد مهاجم اول تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال آاک آتن و آریس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر یونان به مصاف هم رفتند و در پایان یاران کریم انصاری فرد توانستند با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست دادند.

کریم انصاری فرد یکی از گل‌های این بازی را از روی نقطه پنالتی برای آاک آتن به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری فرد جزو بهترین گلزنان لیگ برتر یونان است.

عملکرد انصاری فرد در لیگ برتر یونان باعث تمجید کارشناسان این کشور شده است. کارشناسان یونانی معتقدند انصاری فرد مهاجم اول تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی قطر است

البته این در حالی است که مهدی طارمی و آزمون هم در لیگ‌های پرتغال و روسیه نمایش فوق العاده‌ای داشتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزش لژیونرهای فوتبال ایران انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در جریان پیروزی تیم نساجی مقابل ذوب آهن اصفهان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم، چون هواداران، مالک تیم ما و همه مردم مازندران خوشحال هستند. نتیجه دلخواهی به دست آوردیم و بلکه به نظرم بازی خوبی را تماشا کردیم. من یک تبریک ویژه و خسته نباشید به مالک باشگاه نساجی جناب آقای حدادیان می‌گویم که همه الزامات را فراهم آورد تا این تیم نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: کسی که هواداران را با هواپیمای شخصی برای دیدن بازی‌ها می‌آورد، بسیار قابل تقدیر است. انشاالله سایه مهندس حدادیان سالیان سال بر سر فوتبال مازندران و ورزش مازندران و ایران مستدام باشد.

رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره حضور نماینده این استان در منطقه سقوط توضیح داد: دیروز شهرداری نوشهر در دقایق آخر نتوانست نتیجه بگیرد ولی این تیم اکنون این فرصت را دارد تا ما سال بعد در لیگ یک، نماینده جدیدی داشته باشیم. تیم‌های دیگر هم تقریبا در جدول ماندنی شدند ولی در استان آنقدر پتانسیل و ظرفیت داریم که انشاالله بتوانیم فوتبال خوب‌تری در استان داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟