Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@13:49:42 GMT

علی دایی و دوگانه تعصب و تعهد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۵۱۲۶

آفتاب‌‌نیوز :

«همیشه شایعاتی در مورد علاقه قلبی و قدیمی علی دایی به استقلال وجود داشته است. او کاپیتان و ستاره افسانه‌ای پرسپولیس به شمار می‌رود، بنابراین حتما استقلالی‌بودنش می‌تواند جالب باشد. سرانجام هم علی دایی در یک مصاحبه ویدئویی این شایعه را تایید کرد و گفت در کودکی، پیش از پیوستن به پرسپولیس هوادار استقلال بوده است اما بعد از حضور در جمع سرخپوشان علاقه قلبی‌اش تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از هر چیز دیگر، صراحت علی دایی در اعلام چنین موضوعی جای تقدیر دارد.

به هر حال در فوتبال ایران بازیکنانی را می‌شناسیم که هر شش ماه یک بار ندای قلبی‌شان عوض می‌شود. طرف قبلا روی صفحه اینستاگرامش شش قلب قرمز می‌گذاشت، بعد شیفت کرد روی چهار قلب آبی و دوباره خیلی شیک و مجلسی به همان شش قلب قرمز برگشت. اینها اصولا حیا هم ندارند و از چیزی خجالت نمی‌کشند. دایی اما آن قدر شجاعت دارد که حرفش را راحت می‌زند. پس تا همین جا یک بر صفر به سود او.

از این که بگذریم در فوتبال حرفه‌ای با فراز و فرودهای فراوان قرار نیست هر بازیکنی لزوما به همان تیمی ملحق شود که در گذشته به آن علاقه‌مند بوده است. این مسیر بسیار سنگلاخی است و شاید شما از جایی سر دربیاورید که اصلا انتظارش را نداشتید. چه کسی تصور می‌کرد علیرضا بیرانوند بعد از آن همه اصرار برای استقلالی‌شدن سرانجام سر از پرسپولیس دربیاورد؟ اما این اتفاق رخ داد.

در استقلال هم کلی بازیکن با علاقه قلبی و قبلی به پرسپولیس داشته‌ایم. حتی در مقیاس جهانی، بین بارسلونا و رئال مادرید یا منچستریونایتد و لیورپول هم از این بده‌بستان‌ها اتفاق می‌افتد. نکته مهم اما این است که هر کسی با هر گرایشی وقتی پیراهن یک تیم را پوشید باید با تمام توان و تعصبش در خدمت آن تیم باشد و به اصطلاح نانش را حلال کند. این همان اتفاقی است که به جرات می‌توان گفت در مورد علی دایی رخ داده. او نه‌تنها در پرسپولیس بلکه در سایپا یا حتی تجارت و تاکسیرانی هم بهترین و متعصبانه‌ترین بازی ممکن را ارائه داده است. پس برای مخاطب دیگر چیزی جز عرض ادب و احترام باقی نمی‌ماند.»

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی دایی پرسپولیس علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون

فورفورتو در گزارشی با موضوع لحظات فوتبالی ناب اسطوره‌ها ، به حضور علی دایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فورفورتو با این توضیح که همه این نمادها در جاهایی ظاهر شدند که هرگز انتظارشان را نداشتید وبه اسطوره‌ها و ستاره‌های دنیای فوتبال پرداخت که در موقعیت‌های غیرقابل پیش‌بینی حضور داشتند.

یکی از موقعیت‌های ذکرشده در این گزارش حضورعلی دایی در نوکمپ در سال ۱۹۹۹است. 

 علی دایی مهاجم ایرانی قبل از اینکه کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد با ۱۰۸ گل بهترین گلزن فوتبال جهان بود. با این حال، زمانی که منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ آن‌ها را شکست داد، دایی روی نیمکت بایرن مونیخ بود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) شعبده‌بازی «دایی عباس» مقابل سید محمد خاتمی
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!