Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@22:51:45 GMT

نرخ جدید مصوب شُله و حلیم در مشهد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۵۱۹۱

نرخ جدید مصوب شُله و حلیم در مشهد اعلام شد

رییس اتحادیه صنف چلوکباب، چلوخورشت، رستوران داران، کباب و حلیم پزان مشهد گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم شله درجه یک برای ماه مبارک رمضان ۳۲ هزار تومان و هر کیلوگرم حلیم ۲۸ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش قدس آنلاین، حسن امیریان  افزود: قیمت هر کیلوگرم شله و حلیم درجه ۲ ، سه هزار تومان کمتر از قیمت درجه یک آن و قیمت هر کیلوگرم شله و حلیم درجه سه نیز سه هزار تومان کمتر از قیمت درجه ۲ آن منظور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اضافه کرد: قیمت شله و حلیم ماه رمضان امسال از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مشهد تعیین و به تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی رسیده است و عدول از این قیمت از سوی واحد صنفی، تخلف به شمار می‌رود. رییس اتحادیه صنف چلوکباب، چلوخورشت، رستوران داران، کباب و حلیم پزان مشهد گفت: کبابی ها مجاز به فروش حلیم و آشپرخانه‌ها و کترینگ‌ها مجاز به فروش شله هستند و به غیر از این ۲ مورد، فروش شله و حلیم توسط هر واحد صنفی دیگر اعم از اغذیه فروشی ها، سفره خانه ها، سوپرمارکت یا هایپرمارکتها، کافی شاپها و خواروبارفروشی ها ممنوع است و در صورت مشاهده، اداره نظارت بر امکان واحد متخلف را مهر و موم می‌کند. امیریان افزود: قیمت شله و حلیم امسال نسبت به پارسال ۲۰ درصد افزایش یافته و دلیل این مهم، افزایش نرخ مواد تشکیل دهنده این غذاها از جمله روغن، گوشت و حبوبات در مجموع به میزان ۷۰ درصد است. وی ادامه داد:فروش شله و حلیم در منزل تنها از سوی کسانی مجاز است که اداره بهداشت آنها را تایید کرده است و مجوز بهداشتی را دریافت کرده باشند و در این صورت حتی اتحادیه نیز به آنان پروانه کسب می‌دهد. رییس اتحادیه صنف چلوکباب، چلوخورشت، رستوران‌داران،کباب و حلیم پزان مشهد گفت: با توجه به ایام شیوع کرونا و ممنوعیت فعالیت برخی از صنوف، رستورانها و کبابی ها و حلیم پزان فقط مجاز به عرضه غذای بیرون بر هستند و در ماه رمضان پیش رو تا قبل از برداشتن ممنوعیتها، این واحدها می‌توانند سه ساعت مانده به اذان مغرب نسبت به فروش شله و حلیم یا غذاهای دیگر اقدام کنند و عرضه غذا توسط این واحدها بعد از اذان مغرب ممنوع است. امیریان تعداد واحدهای صنفی زیر پوشش اتحادیه چلوکباب، چلوخورشت، رستوران‌داران،کباب و حلیم پزان را هزار و ۱۰۰ واحد دارای پروانه کسب برشمرد. انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شله مشهدی ماه مبارك رمضان اغذیه فروشی رستوران داران هزار تومان شله و حلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748276

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • تامین گوشت گرم در استان یزد