Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@08:40:04 GMT

۴۴ هزار تماس با سامانه 125 سمنان در سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۵۷۰۳

۴۴ هزار تماس با سامانه 125 سمنان در سال ۹۹

به گزارش جام جم آنلاین سمنان، سعید اسمعیل پور اظهار کرد: در سال ۹۹ سازمان آتش نشانی به ۴۴ هزار و ۴۷۴ تماسی که با سامانه ۱۲۵ گرفته شد، پاسخگو بوده است که از این میزان تماس با مجموع ۵۶۴ ساعت و ۵۳ دقیقه عملیات اطفا، امداد و نجات و میانگین ۳ دقیقه و ۵۹ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان شهر سمنان ۵۶۱ مورد حوادث آتش سوزی را در سال ۹۹ پوشش دادند که علل حریق‌های رخ داده شامل بی احتیاطی، نقص فنی خودرو و اتصالی برق بوده است که از این میزان ۱۵۳ مورد مربوط به معابر (ساختمان‌های متروکه، ضایعات و سطل‌های زباله)، پارک‌ها و فضای سبز ۱۲۶ مورد، حریق خودرو ۷۱ مورد و حریق منزل مسکونی ۶۹ مورد بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: مأموران آتش نشانی شهر سمنان سال گذشته در ۶۷۶ مورد حادثه جداگانه شامل باز کردن در منزل و خودرو (محبوسی)، گیر کردن حلقه یا انگشتر، تصادف و واژگونی خودرو و حوادث آسانسور شرکت داشته‌اند و به شهروندان و هموطنان امداد رسانی کرده و آنها را از خطرات ناشی از این حوادث نجات داده‌اند که بیشترین آمار حوادث (۲۲۳ مورد) مربوط به محبوس شدن در کابین آسانسور بوده است و محبوس شدن افراد در اماکن و منازل با ۱۲۹ مورد و گرفتن حیوانات موذی با ۹۶ مورد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: تعداد ۱۲۰ مورد از حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده است که توسط نیروی‌های عملیاتی به خوبی پوشش امدادی داده شد و تعداد نجات یافتگان در سال ۹۹ در این عملیات‌ها ۷۱۲ نفر (مرد ۴۱۵ نفر و زن ۲۹۷ نفر) است که توسط نیروی‌های عملیاتی امداد رسانی شده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی سمنان شهرداری سمنان خدمات ایمنی حوادث آتش نشانی سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور

روزنامه کیهان که در روز‌های اخیر خواهان شدت دادن به مبارزه با بی حجاب‌ها است، همچنین نوشته است: از مردم مؤمن و با غیرت درخواست می‌شود با شماره ۱۹۷یا ۱۱۰ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند تا قوت قلبی برای عزیزان زحمتکش فراجا باشد.

انتظار می‌رود همه نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها و... نسبت به استمرار این طرح که قطعا باعث ثبات و آرامش خانواده‌هاست حمایت کنند.

منبع: اقتصاد نیوز

tags # گشت ارشاد سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است