Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:23:55 GMT

رزمایش اطعام مهدوی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۱۰۱۵

رزمایش اطعام مهدوی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

وحید نجفی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رزمایش «ایران همدل اطعام مهدوی» با هدف افزایش همدلی میان امدادگران، بسیجیان، نیروهای جهادی و مردمی برای اطعام نیازمندان برگزار می‌شود اظهارداشت: جامعه هدف ما در این رزمایش تنها مددجویان نهادهای حمایتی نیستند بلکه همه افراد نیازمندی بوده که از قبل شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش سعی می‌شود تا از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ادارات، خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری و شرکت‌های صنعتی استفاده شود افزود: در ایام ماه مبارک امسال به‌منظور جلوگیری از شیوع  ویروس کرونا سفره‌های افطاری حذف‌ و غذای طبخ شده با حفظ کرامت ولی‌نعمتان جامعه و رعایت کامل مسائل بهداشتی در محلات و مناطق محروم درب منازل توزیع خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این رزمایش همچنین علاوه بر توزیع روزانه غذای گرم، توزیع سبد کالا و افطاری‌های ساده نیز در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: امسال همانند سال گذشته گروهی متشکل از کودکان و نوجوانان به‌صورت سیار یا ثابت با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام به اجرای سرود در میدان‌ها و محلات شهری می‌کنند اما به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا مانع از هر گونه تجمع و ازدحام جمعیت شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در ماه مبارک رمضان امسال نیز با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در اجرا تداوم کمک‌های مومنانه قدم‌های موثری برداریم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ماه رمضان کمیته امداد امام خمینی محرومیت زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ماه رمضان کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان ماه رمضان کمیته امداد امام خمینی محرومیت زاهدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

کد خبر 6096428

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان