Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم مهرام گفت: اگر صعود به فینال را می‌خواهیم باید در بازی پنجم به پیروزی برسیم.

به گزارش ایسنا، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم بسکتبال مهرام تهران پس از برتری مقابل نفت در بازی چهارم نیمه‌نهایی لیگ، اظهار کرد: تیم نفت‌ واقعا تیم خوبی است و حذف کردن ذوب‌آهن نشان از قدرت این تیم دارد. الان شرایط دو تیم با کسب دو پیروزی برابر است ودر دیدار پنجم با کمال احترام به تیم نفت به زمین می‌آییم تا برنده شده‌و به فینال برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره بالا بودن خطاها و تعداد بازیکنان پنج خطایی این دیدار نیز گفت: حساسیت بالا است و بازی فیزیکی بود. همه با فشار زیاد کار می‌کنند که کار را برای داورها سخت می‌کند. خوشحالم برنده شدیم و الان مساوی هستیم، ‌اگر فینال را می‌خواهیم باید با تمام توان در بازی بعد نیز حاضر شده و به برد برسیم.

کاپیتان مهرام در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد تقابلشان با نفت به بازی پنجم بکشد؟ اظهار کرد: دلمان‌ می‌خواست این مرحله راحت‌تر ‌تمام شود و با تعداد بازی‌ کم‌تر به فینال برسیم، چرا که بازی کم‌تر یعنی استراحت بیشتر. دو تیم الان واقعا خسته بودند که به نظرم تعداد خطای بالا در نیمه نخست نیز نشان از خستگی تیم‌ها بود.

او در مورد پیش بینی خود از بازی پنجم مهرام مقابل شاگردان سامری نیز گفت: کیفیت تیم‌ها بسیار بالاست و نفت از کوچک‌ترین اشتباهات ما بیشترین استفاده‌ را می‌کند. ان‌شاءالله برای بازی بعد با قدرت حاضر می‌شویم، اما باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی میافتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صمد نيكخواه بهرامي بازی پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت