Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا گفت: ظرفیت بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان تهران ۶ هزار و ۶۹۱ نفر است که این ظرفیت پر شده است. خبرگزاری میزان -بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد کرونا استان تهران اظهار داشت: ظرفیت بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان تهران ۶ هزار و ۶۹۱ نفر است که این ظرفیت پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به پیگیری اقدامات موثر جهت مدیریت موج چهارم افزود: مصوب شد تا نسبت به افزایش تخت‌های بیمارستانی مربوط به بیماران کرونایی استفاده شود و در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به لزوم استمرار طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: راه اندازی خط آموزشی و اطلاع رسانی به شهروندان، ایجاد ستاد هدایت بیماران کرونایی و همچنین افزایش مراکز ۱۶ ساعته و ۲۴ ساعته اقدام می‌شود که در این زمینه ۹۰ مرکز راه اندازی شده است.

محسنی بندپی سپس با اشاره به تشدید نظارت بر مصوبات ستاد ملی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است و در موج چهارم تدابیر مختلف پیگیری می‌شود تا نسبت به کنترل این موج اقدام شود.    لزوم تبعیت دستگاه‌های ملی از مصوبات ستاد کرونا استان تهران  انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد کرونا استان تهران با اشاره به عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا استان تهران توسط برخی دستگاه‌های ملی در زمینه دورکاری اظهار داشت: در تهران ۲۷۹ هزار کارمند استانی و ۱۹۰ هزار کارمند ملی در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ملی داریم.

وی ادامه داد: با توجه به حضور این افراد در تهران و به موازات آن تاثیر در میزان مراجعان و بستری‌های کرونایی، دستگاه‌های ملی ملزم به رعایت مصوبات ستاد کرونای استان تهران در زمینه دورکاری مطابق با مصوبات ستاد ملی هستند که این موضوع در ستاد ملی نیز مصوب شده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تهران تاکنون الگوی موفقی در زمینه مدیریت کرونا بوده و همکاری مردم نیز وجود دارد عنوان کرد: در این شرایط حفظ آرامش و استمرار هماهنگی در ستاد کرونا استان ضروری است و باید از همه ظرفیت‌ها و توصیه‌ها برای مقابله با موج چهارم کرونا استفاده کرد.   بیشتر بخوانید:  تهران در وضعیت قرمز/ حضور ۳۰ درصدی کارمندان در ادارات با کار غیرضروری
انتهای پیام/ برچسب ها: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران کرونا ستاد کرونا استان تهران تهران با اشاره بیماران کرونایی استاندار تهران دستگاه های ملی مصوبات ستاد محسنی بندپی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

ایرنا در خبری نوشت:وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899792

دیگر خبرها

  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان