Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه اقدامات صورت گرفته برای تقویت و بروزرسانی تمهیدات و توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه را یک راهبرد نهادینه شده در مسیر مقابله با تهدیدات و خنثی‌سازی دسیسه‌های تروریستی دشمن دانست. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در بازدید از خطوط مرزی جنوب شرق، شرق و شمال غرب کشور، گفت: سپاه فدایی و خادم مردم و سدی مستحکم در برابر بدخواهی دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایطی که دشمن همه توانمندی‌ها و امکانات خود را برای به زانو درآوردن مردم ایران در مسیر آرمان‌خواهی انقلابی و استقلال‌طلبی به کار گرفته است، سپاه مردمی، باصلابت و اقتدار یکی از بزرگ‌ترین عوامل شکست و ناکامی دشمن بوده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: در حوزه امنیتی، رصد و خنثی‌سازی اقدامات برخی از عوامل و گروهک‌های تروریستی نیابتی را که برای آسیب زدن به امنیت مردم اجیر و تجهیز شده‌اند، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها می‌دانیم.

سردار پاکپور در جریان این بازدیدها، اقدامات صورت گرفته برای تقویت و به‌روز رسانی تمهیدات و توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه را یک راهبرد نهادینه شده در مسیر مقابله با تهدیدات و خنثی‌سازی دسیسه‌های تروریستی دشمن عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار محمد پاکپور نیروی زمینی سپاه سردار محمد پاکپور نیروی زمینی سپاه نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است