Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله پور از توزیع سه هزار بسته معیشتی از امروز در گیلان خبر داد و گفت: تا پایان ماه رمضان ۴۴ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه بین نیازمندان کرونایی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار « محمد عبدالله پور» امروز (دوشنبه، ۲۳ فروردین ) در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه و جهیزیه جوانان نیازمند در لشکر ۱۶ قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بسته ها به تعداد سه هزار عدد و جهیزیه به همت سپاه قدس گیلان تهیه شده و در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تا پایان ویروس کرونا در کنار نیازمندان هستیم گفت: سپاه به همراهی پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی و خیران ۴۴ هزار بسته معیشتی را تا پایان ماه مبارک رمضان تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.



وی به جهیزیه نو عروسان نیازمند اشاره و اذعان داشت: ۶۰ سری جهیزیه شامل پنج کالای اساسی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان نیز بین جوانان شناسایی شده توزیع می‌شود.


«احمد ابراهیمی» مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: تا امروز بالغ بر ۳۳۵ هزار بسته معیشتی با ارزش بالغ بر ۱۳۷ میلیارد تومان توسط مردم و گروه‌های جهادی تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

گفتنی است، امروز سه هزار بسته معیشتی توزیع و ۴۵ سری جهیزیه بل نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه کرونا سپاه هزار بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعید مولایی سرپرست کمیته امداد امام خمینی  بستان آباد گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان  جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران