Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رزمایش سراسری  نهضت نهضت کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان شامل توزیع سه هزار بسته معیشتی و ۶۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری در گیلان آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از همدلی و وحدت مردم در ایام کرونا اظهار کرد: مردم گرانقدر گیلان در عرصه کارهای جهادی و رزمایش مواسات همکاری و وحدت خوبی داشتند که جای ستایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به بصیرت مردم گیلان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: مردم گیلان در ایام دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و در رزمایش مواسات هم با کمک‌های بی شائبه خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

وی رزمایش مواسات و کمک مومنانه را یک توفیق الهی در جامعه دانست و بیان کرد: در قرآن و روایات به انجام کمک مومنانه و یاری رساندن به نیازمندان تایکد فراوان شده و مردم ایران به خوبی از این توفیق ارزشمند بهره‌مند شدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اذعان به اینکه کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی مردم در طول ایام کرونا جای بسیار قدردانی دارد، تصریح کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی بوده و مردم وضعیت معیشتی بدی را تجربه می‌ کنند ولی مردم با وجود این شرایط همواره پای کار بوده و با کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی خود باعث افتخار ملت شدند.

توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی ماه رمضان

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران تا اتمام ویروس کرونا در خدمت مردم ایران است، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سپاه و بسیج در کشور یاری رساندن به مردم در بحران‌های مختلف از جمله ویروس کرونا بوده و این نهاد انقلابی تا آخرین لحظه در خدمت مردم خواهد بود.

سردار محمد عبدالله پور از توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی در ایام ماه رمضان در گیلان خبر داد و گفت: در ماه رمضان تصمیم بر این شد تا ۴۴ هزار بسته معیشتی بیان نیازمندان که در استان شناسایی شدند توزیع و امروز هم سه هزار از این بسته‌ها به این افراد تحویل داده می‌شود.

وی همچنین با ابراز خرسندی از توزیع ۶۰ سری جهیزیه در گیلان افزود: این دوره یک تفاوت با دوره‌های دیگر داشته و آن هم توزیع ۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری و خیرین شامل پنج کالای اساسی به ارزش هر سری ۱۵ میلیارد تومان در بین زوج‌های نیازمند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی در ایام کرونا در کنار کادر درمان بوده‌اند، تصریح کرد: از اول روزهای کرونا تاکنون یک‌هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در قالب یک‌هزار گروه در خدمت مردم و کادر درمان بوده و حتی بعضی از این افراد به کرونا مبتلا شده و روزهای سختی را می‌گذراندند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه رزمایش مواسات در این استان به بهترین نحو در حال انجام است، اظهار کرد: از اولین روز رزمایش تاکنون و به یاری مردم ۳۳۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۳۷ میلیارد تومان در سطح استان و در بین نیازمندان توزیع شده است.

سرهنگ احمد ابراهیمی ارزش هر بسته معیشتی را ۳۰۰ هزار تومان دانست و گفت: در ماه رمضان هم ۴۴هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان گیلان سپاه پاسداران سپاه قدس ۴۴ هزار بسته معیشتی میلیارد تومان رزمایش مواسات ۶۰ سری جهیزیه کمک مومنانه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان