Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@21:12:10 GMT

ایران برنامه هسته‌ای را لغو نکرد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۷۵۰۱

ایران برنامه هسته‌ای را لغو نکرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از ظهر دوشنبه به وقت تهران در نشست خبری با وزیر دفاع آمریکا گفت که ایران کماکان به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در نشست خبری با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا مدعی اقدام‌های تروریستی از سوی ایران شد و در زمینه برنامه هسته‌ای گفت، ایران کماکان به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «ما اجازه نخواهیم داد ایران سلاح هسته‌ای داشته باشد ایران هنوز تهدید علیه ما و جهان است.»

وزیر دفاع آمریکا نیز در این نشست خبری بار دیگر به تعهد واشنگتن بر تامین امنیت رژیم اسرائیل تاکید کرد. وی گفت: «من اطمینان دارم که با هم می توان راهی برای صلح پایدار و پایدار در منطقه ترسیم کرد.»

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اولین سفر یک مقام ارشد دولت «جو بایدن» روز یکشنبه وارد فلسطین اشغالی شد. وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد که دولت بایدن به حمایت از امنیت این رژیم پایبند است.

نتانیاهو یکشنبه نیز تاکید کرد که مقابله با ایران هسته‌ای بزرگترین کار این رژیم است. نتانیاهو در یک مراسم با حضور مقامات ارتش و مقامات اطلاعاتی این رژیم به مناسبت هفتادوسومین سالگرد تاسیس رژیم جعلی اسرائیل سخنرانی کرده است.

وی افزود، نبرد علیه ایران و نیروهای نیابتی این کشور و غیرهسته‌ای شدن آن یک کار بزرگ است؛ اما شرایط امروز به این معنی نیست که فردا نیست همین شرایط خواهد بود.

این سخنان در حالی بیان شد که روزنامه صهیونیستی «جروزالم پُست» دوشنبه در گزارشی درباره حادثه روز یکشنبه منتسب به رژیم اسرائیل در تاسیسات نطنز، از تدارک و برنامه‌ریزی طولانی برای  این حمله خبر داد.

این روزنامه چاپ فلسطین اشغالی در گزارش خود مدعی شد که حمله به تاسیسات کلیدی ایران در نطنز از مدت‌ها قبل از مذاکرات جاری هسته‌ای در وین میان ایران و قدرت‌های جهانی تدارک و برنامه ریزی شده بود.

پربیننده ترین جزییات جدید از حمله به نطنز بزرگترین مانع احیای برجام از زبان عراقچی آمادگی واشنگتن برای لغو تحریم‌های ناسازگار با برجام مراسم استقبال از نخست وزیر کره جنوبی +عکس کره‌ برای جبران گذشته گام‌های اساسی بردارد/ منابع ایران در اسرع وقت آزاد شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو برجام وزیر دفاع آمریکا برنامه هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به قرار گرفتن نام خود در لیست تحریم‌های ایران، اتهام‌های تکراری درباره نقش منطقه‌ای ایران را بر زبان آورد.

به گزارش ایسنا، «گرنت پایس» وزیر دفاع انگلیس روز جمعه و پس از قرار گرفتن نام خود در لیست تحریم‌های وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تهران را به «بی‌ثبات‌کردن منطقه» متهم کرد.

 وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

انگلیس در حالی ایران را به دامن زدن به ثباتی در منطقه متهم کرده که خود حامی اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه بوده و به همراه آمریکا چندین بار به خاک یمن حمله کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد