Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی مراتب سپاس، قدردانی و تشکر خالصانه‌ی خود از وزارت بهداشت و کادر درمان را بیان کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از پایگاه تخصصی مسجد مرکز رسیدگی به امور مساجد جهت تقدیر و تشکر از وزیر محترم بهداشت و کادر درمانی کشور پیامی صادر نمود؛ متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

و آنها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛و خداوند بانیکوکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سلام، درود و تحیّت

محضر شریف وزیر خدوم و ولائی، جناب آقای دکتر سعید نمکی

بدینوسیله مراتب سپاس، قدردانی و تشکّر خالصانه‌ی خود را از مجاهدت‌های جنابعالی، همکاران عزیزتان و تمامی اعضای کادر گرانقدر درمانی کشور تقدیم نموده و پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را به شما تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و بهار قرآن و بنا بر تجربه‌ی موفّق برگزاری لیالی قدر در ماه مبارک رمضان سال گذشته و همچنین برگزاری مراسم عزاداری محرّم همان سال در ایّام شیوع ویروس منحوس کرونا، به نمایندگی از ائمه محترم جماعات، کارگزاران مساجد و تمامی نمازگزاران و ملّت عزیز و شریف ایران اسلامی، ضمن تمکین نظرات کارشناسی وزارت محترم بهداشت که جزء منویّات حکیمانه‌ی مقام معظّم رهبری مدّظلّه العالی  می باشد، از دغدغه‌ی نورانی جنابعالی مبنی بر انجام تمهیدات لازم جهت برگزاری نماز جماعت و مراسم شبهای قدر در فضای باز تمامی مساجد کشور تقدیر نموده، از شما برادر فرهیخته و ارزشمند درخواست می شود نسبت به این امر خداپسندانه پیگیری لازم را تاحصول نتیجه‌ی مطلوب مبذول داشته و موجبات بهره مندی مردم عزیزمان از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان را فراهم آورید.

با تشکر مجدّد از جنابعالی، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری ممکن در تهیّه‌ی شیوه نامه و دستورالعمل‌های مربوطه و همچنین مساعدت مقدور در جهت قطع زنجیره‌ی کرونا در شرایط خطیر کنونی را اعلام می داریم.

توفیقات روزافزون، عافیت و بهروزی شما و مجموعه‌ی همکاران بزرگوارتان را از درگاه ذات باریتعالی خواهانیم.

والسّلام علیکم و رحمت الله

بیست و سوّم فروردین ماه 1400

مرکز رسیدگی به امور مساجد

    پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا مرکز رسیدگی به امور مساجد وزارت بهداشت مرکز رسیدگی به امور مساجد ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر
  • روز دختر ۱۴۰۳ + استوری، عکس، متن و پیام تبریک
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • روز جهانی پسر ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس تبریک
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق