Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی، با اشاره به این‌که مراکز فرهنگی شهر، آموزش‌های خود را به صورت مجازی ارائه می‌کنند، گفت: با توجه به شرایط کرونایی، استمرار تهیه بسته‌های آموزشی و تولید محتوا و ارائه آن در جامعه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در دستور کار است.

حجت‌الاسلام «احمد حمیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی هنری تبریز در شرایط کرونا تعطیل نیستند بلکه با تلاش مضاعف اصحاب فرهنگ و رسانه و همکاری هنرمندان از طریق فضای مجازی برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز افزود: در ایامی که بیماری کرونا شرایط خاصی را در کشور و استان به وجود آورده است، این معاونت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در جهت پرهیز از گوشه‌ گیری، افزایش مشارکت‌های اجتماعی و ایجاد نشاط و همبستگی همگام با دیگر نهادهای فرهنگی هنری استان، اقدام به تولید و انتشار محتوای متفاوت در مناسبت‌های رمضان، محرم، دهه ولایت و امامت و دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی در بستر فضای مجازی می‌کند.

حمیدی، با اشاره به این‌که مراکز فرهنگی شهر، آموزش‌های خود را به صورت مجازی ارائه می‌کنند، افزود: با توجه به شرایط کرونایی، استمرار تهیه بسته‌های آموزشی و تولید محتوا و ارائه آن در جامعه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای تقویت فرهنگ شهروندی و توجه به مباحث بهداشتی در مقابله با این بیماری در دستور کار برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز در سال جاری قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: تمامی خانه‌های فرهنگ، خانه‌های سلامت، فرهنگسراها، قرائت خانه‌ها، کتابخانه‌ها و سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرداری تبریز با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: شهروندان برای اطلاع از دوره‌های در حال برگزاری و استفاده از کلاس‌هایی که به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، می‌توانند با فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود تماس بگیرید.

حمیدی ادامه داد: حفظ سلامت شهروندان از دغدغه‌های اصلی مجموعه شهرداری تبریز بوده و تمام تلاش خادمان شهر برای تحقق این موضوع به کار گرفته شده است.

وی اظهار کرد: مجموعه فرهنگی اجتماعی و سلامت شهرداری تبریز به منظور کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در زمینه جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در سال ۹۹ اقدام به تولید ۱۰۷۰ فیلم آموزش مجازی و مهارت آموزی برای توانمند سازی بانوان و ۴۷۰ مورد پوستر، فیلم، کلیپ و تیزر با موضوعات سلامت شهروندی، آموزش‌های شهروندی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ترویج ورزش همگانی و پیشگیری از کرونا و ترویج کتاب و کتابخوانی جهت انتشار در فضای مجازی کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، برگزاری مسابقات دوره‌ای «در خانه بمانیم کتاب بخوانیم» و انتشار آثار هنری از جمله انتشار چهار قطعه موسیقی و نماهنگ با حضور گروه‌های مختلف در سبک‌های متفاوت برای قدردانی از فعالان حوزه سلامت را از دیگر تولیدات فرهنگی و هنری این معاونت در سال ۹۹ ذکر کرد.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگی شهرداری تبریز صورت مجازی فرهنگی شهر فضای مجازی خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: افرادی که سال جاری در کنکور سراسری آزمون خواهند داد مراقب باشند در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مرحله اول کنکور سراسری، مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای کلاهبرداری خود با تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی مبنی بر فروش سوالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از دانشجویان و دانش آموزان می‌کنند.

وی افزود: به هیچ عنوان سوالات کنکورها قبل از زمان برگزاری و آغاز کنکور، جایی درج و افشاء نشده است و تبلیغات فروش سوالات در فضای مجازی در اصل به دو صورت است که یا سوالی در اختیار فرد نیست، تبلیغ دروغین است و با هدف اخذ وجه اتفاق می‌افتد یا سؤالاتی که در قبال دریافت پول به متقاضی ارائه می‌شود مربوط به کنکور سنوات گذشته است که به دروغ به عنوان سوالات جدید ارسال می‌شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور دانشجویان و دانش آموزان فریب این نوع تبلیغات جعلی را در فضای مجازی نخورند و از اعتماد کردن به کاربران در فضای مجازی و واریز کردن مبالغی مبنی بر دریافت سوالات خودداری کنند چراکه این نوع تبلیغات تنها جهت کلاهبرداری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند و در صورتی که در هر ساعت از شبانه روز با کلاهبرداری اینترنتی و یا برداشت‌های غیر مجاز از حساب‌های بانکی خود مواجه شدند، موضوع را به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.

کد خبر 747693

دیگر خبرها

  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی