Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:44:41 GMT

فکری: با تاکتیکی غیر از گل نخوردن نمی‌شد امتیاز بگیریم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۸۱۷۳

فکری: با تاکتیکی غیر از گل نخوردن نمی‌شد امتیاز بگیریم

محمود فکری می گوید نه خودش و نه تیمش به دنبال کشتن وقت نبوده اند و فشار بازیکنان سپاهان در دو سه صحنه سبب مصدومیت بازیکنان نفت مسجد سلیمان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تساوی ارزشمندی که در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان به دست آورد و مانع بازگشت این تیم به صدر شد، در نشست خبری در مورد تساوی بدون گل گفت: بازی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانستیم بازی سنگینی داریم و با توجه به اینکه اولین بازی بود که روی نیمکت می نشستیم مهم بود که امتیاز بگیریم. واقعا بازی سنگینی برای ما بود. باید هم تشکر کنم و هم خسته نباشید بگویم. بازیکنان هر دو تیم مردانه و جوانمردانه بازی کردند. از بچه ها خواسته بودیم که فضای روی دروازه خودمان را ببندیم و فرصت کمتر بدهیم و اگر توانستیم از فرصت هایی که به دست می آوریم و از اشتباهات حریف به گل برسیم. 


او با تمجید از بازیکنانش اضافه کرد: جا دارد تشکر و قدردانی داشته باشم از تک تک بچه هایم که با تمام وجود بازی کردند، دویدند و جنگیدند. خیلی برایم مهم بود که گل نخوریم و این اتفاق رخ داد. از طرف دیگر یک امتیاز گرفتیم در اولین بازی و امیدوار هستم با توجه به اینکه بازیکنان نفت مسجد سلیمان نشان دادند کارشان در نیم فصل اول جرقه و اتفاق نبوده، امیدوارم در 10 بازی باقی مانده هم  شکل خودشان را داشته باشند.


از فکری پرسیده شد که آیا با تاکتیک دیگری غیر از گل نخوردن می شد مقابل سپاهان بازی کرد که سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در واکنش به این سوال بیان کرد: خب ببینید ما با توجه به داشته های خودمان به مصاف سپاهان آمدیم. سپاهان یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ است. از نظر تشکیلات و مدیریت هم شرایط خوبی دارد. کادر فنی بسیار خوبی هم دارد و 20 بازی گذشته و صدرنشین است. نشان داده اند که اتفاقی نبوده است. کار ما خیلی سخت بوده و فکر نمی کنم تیم ما می توانست تاکتیک دیگری داشته باشد. چون اگر باز بازی می کردیم مطمئنا فضا به بازیکنان خلاق این تیم داده می شد و برای ما مشکل ساز می شدند. به نظرم بهترین تاکتیک همین بود که فضا را ببندیم و منتظر اشتباهات و فرصت ها بمانیم تا به آنها ضربه بزنیم. در برنامه اول که گل نخوردن بود موفق بودیم و فرصت هایی در نیمه اول و دوم داشتیم و اگر باهوش تر بودیم می توانستیم مواقعی که نظم آنها به هم می خورد، به گل برسیم.


از محمود فکری در رابطه با دلیل مصدومیت های پی در پی بازیکنان نفت مسجد سلیمان پرسیدند و او در واکنش به این سوال بیان کرد: خودم که اصلا این موضوع را دوست ندارم. به صورت طبیعی در اکثر بازی ها 5 دقیقه وقت اضافی هست. با توجه به تعویض هایی که انجام می شود. یکی دو مورد بود که برای وقت کشی نبود و بازیکنان آسیب دیده بودند و از طرفی فشار حریف بوده است. نادیده نگیرید که سپاهان با مهره هایی که دارد، می تواند فشار زیادی به حریف وارد کند و همین باعث آسیب دیدگی می شود. در مجموع نه خودم و نه نفت مسجد سلیمان دنبال وقت تلف نکردن نیستیم و امیدواریم یک بازی خوب و جوانمردانه را در دستور کار داشته باشیم.

محمود فکری (سرمربی) نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آنها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند.  سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آنها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان