Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می گوید رییس فدراسیون فوتبال قول داد توجه ویژه ‌ای به فوتسال داشته باشد

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شرایط این تیم پیش از مسابقات جام جهانی فوتسال صحبت کرد.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد وضعیت آماده‌ سازی تیم ملی پیش از مسابقات جام جهانی فوتسال به ایسنا گفت:

فعلاً پیگیر مسابقات لیگ برتر هستیم تا این بازی ‌ها تمام شده و اردوهای تدارکاتی را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سازمان لیگ خواستیم تا در صورت امکان چند روز بازی ها زودتر تمام شود تا بازیکنان را پیش از اعزام به تورنمنت تایلند در اختیار داشته باشیم و همچنین برنامه اردوهای آماده سازی را به کمیته فوتسال ارائه دادیم تا برای برگزاری آنها برنامه‌ریزی شود. از سویی چند بازی تدارکاتی نیز برای تیم ملی در نظر گرفته شده و امیدوارم با قطعی شدن آنها با شرایط بهتری به مسابقات جام جهانی پای بگذاریم.

ناظم الشریعه با بیان اینکه به دلیل بیماری کرونا اردوهای تیم ملی لغو شده است اذعان داشت:

البته حریفان ما در این مدت بازی های متعددی برگزار کردند و این که ما نتوانستیم بازی تدارکاتی داشته باشیم اتفاق چندان خوبی نیست با این حال امیدواریم تا در فرصت باقیمانده تا جام جهانی بتوانیم شرایط بهتری را پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال به جلسه سال گذشته خود با رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت:

در روزهای پایانی اسفند سال گذشته در جلسه‌ای با عزیزی‌خادم شرکت کردم. او در این جلسه اعلام کرد که به فوتسال نگاهی ویژه خواهد داشت و با توجه به افتخار آفرینی های متعدد توسط این رشته قطعاً برای آینده برنامه‌های خوب برای فوتسال تدارک دیده خواهد شد. امیدوارم این نگاه عزیزی‌خادم ادامه داشته و شاهد توجه بیشتر به فوتسال باشیم تا افتخار آفرینی های این رشته ورزشی نیز ادامه پیدا کند.

اخبار داغ 

بازداشت نوعروس خائن هنگام همخوابی با دوست صمیمی شوهرش برترین های قرن با رحمان رضایی: مدافع خوب برای دروازه بانش جان می دهد، من هم جانم را برای حجازی می دهم! ادامه مشکلات سرخپوشان در هند؛ AFC مخالف حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس! روز خوب آزادکاران ایرانی در قزاقستان؛ کشتی آزاد ایران با تیم کامل به المپیک می رود انقلاب کوین دی بروین؛ دیتا آنالیز، بازار ایجنت ها را کساد می کند؟ چرا کریستیانو رونالدو پیراهن یوونتوس را زمین انداخت؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی فوتسال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان دیدار با تایلند گفت: این قهرمانی برای مردم است و به آنها تبریک می گویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت در شهر بانکوک به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان این بازی اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم این بازی را پیروز شویم و این قهرمانی را به مردم ایران و پدرم تقدیم می‌کنم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم