Web Analytics Made Easy - Statcounter

محاوی از نام نویسی ۲۱۳ داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره عشایری در حوزه بخش مرکزی آبادان خبر داد.

«ادیب محاوی» عصر امروز (سه شنبه ۲۳ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به پایان ثبت نام نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره عشایری در بخش مرکزی آبادان اظهار کرد: در فرصت زمانی هفت روزه ثبت نام از داوطلبان که روز گذشته به پایان رسید تعداد ۲۱۳ داوطلب شامل ۲۰۱ مرد و ۱۲ زن وارد کارزار انتخابات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخشدار بخش مرکزی آبادان افزود: این تعداد داوطلب برای تصدی ۸۷ کرسی در مجموع ۲۵ روستا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶ روستا در بخش مرکزی آبادان دارای شورای پنج نفره و ۱۹ روستای دیگر دارای شورای سه نفره است تصریح کرد: از مجموع داوطلبان ثبت نام شده ۳۱ نفر به صورت غیرحضوری نام نویسی کرده بودند که پس از دریافت تاییدیه نهایی از سامانه، اطلاعات انها در بخشداری مرکزی آبادان به ثبت رسید.

 

محاوی جمعیت بخش مرکزی شهرستان آبادان ۲۵۵ هزار نفر شامل یک نقطه شهری و ۲۵ حوزه روستایی عنوان کرد و یاد آور شد: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز (جمعه ۲۸ خرداد) سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: بخش مرکزی آبادان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر خبرگزاری شبستان خوزستان ثبت نام داوطلبین منطقه آزاد اروند شورا شوراهای اسلامی مرکزی آبادان بخش مرکزی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند