Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@13:18:19 GMT

استان مرکزی آماده برگزاری انتخابات پرشور

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۸۴۲۷

استان مرکزی آماده برگزاری انتخابات پرشور

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جریان بازدید از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای روستا‌ها در شازند در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: همه امکانات استان مرکزی برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم شده است.

آقازاده افزود: امیدواریم بتوانیم با تعداد قابل توجهی از نیرو‌های فعال در ستاد‌های استان و شهرستان انتخابات و هیئت‌های نظارت را به خوبی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضاف کرد: در این راستا تدابیر لازم جهت امنیت انتخابات نیز اندیشیده شده و امیدواریم با این آمادگی در ۲۸ خرداد با حضور و مشارکت بالای مردم شاهد انتخاباتی پرشور در خور و شان جمهوری اسلامی باشیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: در ساعات پایانی ثبت نام داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا در کشور و استان مرکزی از سه بخشداری شازند بازدید شد.

او ادامه داد: خوشبختانه در روز‌های اول یک نگرانی مبنی بر حدنصاب نرسیدن کاندیدا‌ها در برخی روستا‌ها وجود داشت، اما اکنون که زمان پایانی ثبت نام فرارسیده، مشاهدات نشان می‌دهد که طی دوروز گذشته استقبال برای ثبت نام خوب بوده است.

آقازاده تصریح کرد: در تعدادی اندک روستا‌ها مشکل حدنصاب کاندیدا داشتیم که فرمانداران و ستاد انتخابات، بخشداران و دهیاران اقدام لازم را در این راستا انجام می‌دهند و در صورت به حدنصاب نرسیدن از افراد معتمد و متدینین برای ثبت نام دعوت می‌شود و همچنین تعداد حدنصاب در اکثر روستا حل شده است.

او تصریح کرد: امیدواریم در روز اخذ رای شاهد حضور پر شور مردم به ویژه روستاییان برای انتخاب معتمدین باشیم که همزمان در انتخابات ریاست جمهوری نیز شرکت خواهند کرد.

آقازاده استاندار مرکزی در آخرین روز از مهلت هفت روزه ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها با سفر به شازند به صورت سرزده از روند ثبت نام حضوری داوطلبان درمحل بخشداری‌های زالیان، سربند و شهباز بازدید کرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها روستا ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند

«فواد ایزدی» کارشناس مسایل آمریکا و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتراضات گسترده دانشجویی در آمریکا علیه نسل کُشی در غزه اظهار داشت: این اعتراض‌ها به دو دلیل انجام می‌شود؛ یکی بحث نسل‌کُشی در غزه است و دیگری مربوط به نسبت میان این دانشگاه‌ها با دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر تأمین تسلیحات نظامی است.

وی با بیان اینکه حرکت اعتراضی دانشجویان از دانشگاه کلمبیا و هاروارد که جز دانشگاه‌های برتر آمریکا هستند آغاز شد، ادامه داد: این دانشگاه‌ها در شرکت‌های تسلیحاتی سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ لذا این وابستگی و درهم‌تنیدگی میان این دانشگاه‌ها و دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد اعتراض است.

ایزدی با اشاره به اهمیت پرداختن به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا گفت: در کشوری که رسانه‌های اصلی دست صهیونیست‌هاست، یک دفعه جمعیتی از جوانان و دانشجویان از عملیات حماس حمایت می‌کنند و به عملکرد آمریکا در قبال غزه و فلسطین انتقاد دارند؛ بنابراین این مساله اهمیت به سزایی دارد.

وی با بیان به اینکه دانشجویان دانشگاه هاروارد و کلمبیا نماینده اکثریت جوانان آمریکایی هستند، افزود: بسیاری از والدین دانشجویان معترض، درون حکومت آمریکا مشغول هستند و در واقع این دانشجوها، آقازاده‌های آمریکا هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران اعتراض دانشجویان آمریکایی را مصداق داستان حضرت موسی (ع) و کاخ فرعون دانست و تاکید کرد: پیام اعتراض‌ها در منزل نخبگان مدیریتی آمریکا توسط جوانان این کشور شنیده می‌شود؛ بنابراین این مهم حائز اهمیت است.

کد خبر 6089841 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد