Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی را خوب شروع نکردیم و یکی، ۲ نفر از بازیکنان ما در باد بازی با استقلال خواب بودند و نکاتی که گفته بودیم را انجام ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلی خوردیم که شک و شبهه‌های زیادی داشت.

تارتار در ادامه گفت: ما امروز بد بودیم، اما اگر اشتباهاتی که فکر می‌کنیم صورت گرفته، انجام شده باشد داوری روی نتیجه مسابقه تاثیر مستقیم گذاشته است. همان گونه که داور به من و همکارم کارت زرد نشان داد و ما را از دیدار بعدی محروم کرد، انتظار داریم در صورت اشتباه داوری، کمیته داوران هم برخورد‌های لازم را انجام بدهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: شب و روزمان را برای موفقیت تیم گذاشته‌ایم. پیکان استعداد‌های جوان زیادی دارد و تمام این بازیکنان دوست دارند یک روز بازیکن بزرگی شوند، اما نتایج تاثیرگذار است. اکنون هم اتفاق خاصی نیفتاده و به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم. گل گهر تیمی است که سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و تفاوت زیادی بین هزینه‌های ۲ تیم وجود دارد.

او گفت: بازی دور رفت را ما در سیرجان بردیم. در آن مسابقه داور اشتباه نکرد، اما در بازی برگشت با اشتباهات داوری شکست خوردیم. واقعا باید این مسائل بررسی شود. اگر این اشتباهات صورت گرفته باشد، انتظار برخورد داریم. همان گونه که همیشه اعلام‌کرده‌ایم دستمزد داوران کم است و اکنون هم این حرف را تکرار می‌کنم.

تارتار در ادامه خاطرنشان کرد: از شهاب الدین عزیزی خادم تشکر می‌کنم که گفته دوست دارد و می‌خواهد دستمزد داوران را افزایش بدهد، اما انتظار داریم با داوری که با اشتباهش باعث شده سرنوشت و زحمات یک مجموعه خراب شود، برخورد شدید و قاطعی شود. اگر هم عدالت اجرا شده باشد و مشخص شود ما اشتباه کرده‌ایم از داور تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: برای چندمین بار است که از داوری متضرر می‌شویم. ۳، ۴ هفته قبل مقابل پدیده، پنالتی سالم ما را برگرداندند. در بازی با استقلال پنالتی‌مان را نگرفتند و در بازی امروز هم اشتباهاتی صورت گرفت که باید بررسی شود. انتظار داریم ما را به عنوان یک تیم خنثی نبینند. در میانه‌های جدول هستیم و با توجه به سرمایه گذاری که کردیم، دنبال کسب سهمیه نیستیم. قاطعانه می‌گویم جزو ۳ تیم ارزان جدول هستیم و هزینه خیلی کمی صرف کرده ایم.

بیشتر بخوانید

پیکان صفر - گل گهر ۲/ شکار ۳ امتیازی قلعه‌نویی در روز گلزنی تبریزی

او در پایان گفت: باوجود نتایج نسبتا خوبی که گرفتیم، در هفته‌های اخیر از اشتباهات داوری خیلی متضرر شده‌ایم. از داوران می‌خواهم در بازی‌های ما دقت بیشتری کنند، زیرا دیگر تحمل نداریم و سخت است که بار دیگر از اشتباهات داوری ضربه بخوریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پیکان باشگاه گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال اشتباهات داوری انتظار داریم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در تلاش برای رهایی از منطقه خطر جدول و رسیدن به امتیازات بقا است، این هفته در دیداری سخت و حساس برابر سپاهان در استادیوم نقش جهان قرار خواهد گرفت.

با اعلام داوران این هفته، مشخص شد که حسن اکرمی قضاوت جدال شاگردان ژوزه مورایس با سیروس پورموسوی را برعهده خواهد داشت.

با این حال اکنون باشگاه استقلال خوزستان در نامه‌ای به کمیته داوران با اشاره به اتفاقاتی که قضاوت اکرمی طی دیدارهای گذشته این تیم شکل داده، خواهان تغییر وی شده است.

باشگاه استقلال خوزستان با ارائه مستنداتی در این خصوص و اشاره به چند قضاوت جنجالی این داور علیه این باشگاه، از کمیته داوران درخواست کرده با توجه به اهمیت بازی و شرایط جدول و رقابت برای کسب امتیاز، نسبت به تغییر داور اقدام کنند.

گلایه استقلال خوزستان به نظر می‌رسد به دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی باشد که چند اشتباه سریالی از سوی اکرمی در نهایت با شکست این آبی‌های جنوبی نیز همراه شد. اشتباهاتی که در آن مقطع واکنش کمیته داوران و رفعتی به عنوان رئیس دپارتمان اداری وقت فدراسیون را نیز به همراه داشت. اکرمی در دیدار مقابل ماشین سازی و همچنین هوادار تهران نیز اعتراض این تیم را در گذشته بهمراه داشته و اکنون باید دید در این جدال حساس و با توجه به اعتراض صورت گرفته، کمیته داوران چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست