Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به تاثیر حادثه نطنز بر مذاکرات هسته‌ای گفت: امیدواریم حادثه نطنز بر مذاکرات هسته‌ای تاثیر نگذارد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش پایگاه خبری اردو پوینت، ماریا زاخاروا، نسبت به حادثه نطنز واکنش نشان داد و گفت: روسیه، گزارش‌های رسانه‌ها و بیانیه‌های نمایندگان ایران را پیرامون مرکز غنی‌سازی اورانیم نطنز که دچار حادثه جدی شده است به‌طور دقیق دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با بیان اینکه مسکو این اطمینان را دارد که دلایل این حادثه به طور کامل توسط طرف ایرانی مورد بررسی قرار می‌گیرد، تاکید کرد: امیدواریم آنچه اتفاق افتاده داده است، به هدیه‌ای برای مخالفان برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تبدیل نشود.

وی افزود: رایزنی‌هایی که برای احیای توافقات در وین در حال انجام است، نباید مورد تضعیف قرار گیرد.

زاخاروا گفت: در صورتی که تأیید شود اقدام عامدانه فردی در پس این حادثه است، مستحق محکوم شدن است.

بیشتر بخوانید: ریابکوف: حادثه نطنز تاثیری در گفت‎وگوهای برجامی ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: نطنز روسیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نطنز روسیه حادثه نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با تکرار موضع پیشین روسیه درباره مذاکرات برای حل دیپلماتیک جنگ اوکراین، گفت که هرگونه مذاکره بدون حضور و مشارکت روسیه منتج به نتیجه نخواهد شد.

پسکوف در پاسخ به پرسشی درباره کنفرانس صلح اوکراین که قرار است در سوئیس برگزار شود، گفت: درک نمی‌کنیم که این کنفرانس صلح چه نقطه عطفی است! از چنین کنفرانسی چه انتظاراتی باید داشت؟ بدون حضور و مشارکت روسیه، چطور می‌توان درباره نتیجه کنفرانس صحبت کرد؟ چنین اتفاقی مطلقاً امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: این (کنفرانس) ابتکاری است که برای رسیدن نتیجه طراحی نشده است! موضع روسیه درباره مذاکرات صلح مشخص و مشهور است. موضع ما منسجم، کاملاً شفاف و رییس جمهور بارها آن را تکرار و تایید کرده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به همراه الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی وی، ۱۱ آوریل در کرملین رایزنی کرده و بعد از آن، پوتین تاکید کرد که مسکو هرگز حل و فصل صلح‌آمیز مناقشات را رد نکرده و همواره نسبت به این راه‌حل متمایل بوده است.

کد خبر 6095202

دیگر خبرها

  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • ماکرون ۲ شرط را برای اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین ذکر کرد
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم