Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@06:16:52 GMT

بند‌های عجیب در قرارداد میلیچ

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۸۹۳۲

جلسات مکرر و طولانی باشگاه استقلال با مدافع خارجی برای تمدید قرارداد، هنوز به نتیجه نرسیده است.

خبرگزاری میزان - باشگاه استقلال طی چند جلسه برای تمدید قرارداد با هروویه میلیچ، مدافع اهل کروات تیم همچنان به نتیجه‌ای نرسیده است.

اواخر هفته گذشته بود که احمد مددی، مدیرعامل استقلال به همراه مهدی عبدیان و اسماعیل خلیل‌زاده، دو تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه جلسه‌ای جهت تمدید قرارداد با میلیچ برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع استقلال نسبت به تمام مفاد قرارداد نظر مثبت و طرفین هم مشکلی از این بابت نداشتند تا اینکه جهت تأیید نهایی قرارداد، مفاد آن به وکیل این بازیکن ارسال شد.

وکیل این بازیکن که همان وکیل وینفرد شفر، مربی آلمانی و سابق استقلال است (سنگ اندازی‌های او را زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال شاهد بودیم) بند‌های عجیبی در قرارداد او گنجانده که به نفع باشگاه نیست. بند‌هایی که حتی یکی از وکلای حاذق کشور هم اظهار داشته که باشگاه با امضای آن منجر به خسارت جبران ناپذیری خواهد شد. بند‌هایی که در صورت امضای آن، میلیچ می‌تواند تمام حق و حقوق فصل گذشته و قرارداد الحاقی جدید را یکجا طلب کند.

باشگاه استقلال به دنبال رفع موانع موجود است تا یک قرارداد برد-برد باشد و منافع باشگاه به خطر نیفتد. در این مورد وکیل بازیکن باید با صرف نظر از بند‌های عجیب و خطرناک، یک قرارداد معقول را به مدیران باشگاه پیشنهاد دهد.

بیشتر بخوانید: بخشی از مطالبات میلیچ پرداخت شد

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال هروویه میلیچ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس