Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@08:41:58 GMT

پایان رنج غربت؛ خوشه به ساوه برگشت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۲۸۹

پایان رنج غربت؛ خوشه به ساوه برگشت

به گزارش ایرنا، خوشه طلایی را باید یکی از مظلوم ترین تیم های حاضر در رقابت های لیگ آزادگان امسال دانست زیرا آنها از آغاز فصل جاری فقط 2 بار طعم میزبانی از حریفان در شهر خود را چشیدند که در دومین دیدار با مس کرمان و با جنجال هایی که تیم حریف در مورد زمین ایجاد کرد با حکم سازمان لیگ از میزبانی محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان ۱۹ هفته از رقابتهای لیگ آزادگان امسال و در حالیکه نماینده ساوه تا پنج هفته نخست تنها سه امتیاز اندوخته بود اما با سکانداری وحید بیاتلو کم کم با دوری از خانه کنار آمدند و با جمع آوری امتیازات مهم، اکنون با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول قراردارند.

قطعا نبود شرایط میزبانی از حریفان در ساوه و در راس آن چمن بی کیفیت ورزشگاه چمران یکی از عوامل مهم در از دست دادن امتیازات برخی از بازی های خوشه طلایی بود ولی تا همین جا هم بچه های ساوجی غیرتمندانه تلاش کرده اند و با توجه به بازی های باقی مانده حتی می توانند خود را به جمع مدعیان صعود برسانند.

تیم دوم جدول رقابت های لیگ آزادگان دارای ۳۱ امتیاز است و به نظر می رسد با توجه به اینکه ۱۵ مسابقه تا پایان فصل باقی مانده است، نماینده ساوه با استفاده از شرایط میزبانی در خانه و همچنین کیفیت بالای تیمی و بازیکنانش بتواند امتیازات عقب افتاده را جبران و همچون فصل گذشته تا دقایق آخر شانس صعود به لیگ برتر را داشته باشد.

ظاهراً سال ۱۴۰۰ با همه تلخی های متاثر از آغاز پیک چهارم شیوع کرونا اما برای خوشه طلایی خوش یمن است و خبر رسید که این تیم از بازی فردا مقابل شاهین بوشهر می تواند در ورزشگاه چمران به میدان برود و سازمان لیگ هم بر این موضوع مهر تایید زد.

خوشه طلایی همچنین در رقابت های جام حذفی کشور هم حضور دارد و با قرعه سختی مواجه شد زیرا باید از سپاهان صدرنشین لیگ برتر میزبانی کند.

در روزهای اخیر برخی از عوامل باشگاه اصفهانی با مستمسک قرار دادن وضعیت ورزشگاه شهید چمران ساوه، از عدم تمایل برای بازی در ساوه سخن گفتند که واکنش مدیرعامل باشگاه ساوجی را به همراه داشت.

«حسین پرویزی» گفت: در نیم فصل نخست رقابت های لیگ آزادگان امسال و در هفت دیدار که میزبان محسوب می شدیم، ناگزیر در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف حریفان رفتیم و از امتیاز زمین خودی بی بهره ماندیم.

وی اظهار داشت: اما در فاصله کوچ تیم به تهران و در تعطیلات نیم فصل کار کاشت مجدد چمن و بازسازی و ترمیم ورزشگاه چمران به خوبی انجام شد و با تأیید سازمان لیگ، این مجموعه مهیای برگزاری دیدارهای خوشه طلایی است.

وی تاکید کرد: با سپاهان اصفهان فقط در ساوه بازی خواهیم کرد زیرا نور و چمن این ورزشگاه در شرایط مناسب و مورد تایید سازمان لیگ است.

شاید فردا و دیدار حساس با شاهین بوشهر سرآغازی بر روزهای درخشان خوشه طلایی در شهر خود باشد و حتی در فوتبالی که به قول معروف توپش گرد و نتیجه اش نامعلوم است هم بتواند شگفتی ساز بزرگ جام حذفی باشد و سپاهان پرآوازه را شکست دهد

برچسب‌ها فوتبال ساوه لیگ آزادگان ورزشگاه شهید چمران تیم فوتبال سپاهان شاهین بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ساوه لیگ آزادگان فوتبال ساوه لیگ آزادگان ورزشگاه شهید چمران تیم فوتبال سپاهان شاهین بوشهر اخبار کنکور لیگ آزادگان خوشه طلایی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها فینالیست شدند

پاری‌سن‌ژرمن رفت و برگشت به بورسیا دورتموند باخت و از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باز ماند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم پرستاره پاریس که بازی رفت در آلمان یک بر صفر باخته بود، امشب نه تنها نتوانست این یک اختلاف را جبران کند، بلکه با چهار بار زدن به تیر دروازه میهمان خوش شانس، روی کرنر گل خورد و بازی برگشت را هم باخت تا حسرت شیخ قطری با امباپه برای فتح اروپا به تاریخ بپیوندد.

پاری‌سن‌ژرمن در آخرین حضور اروپایی کیلیان امباپه، هر چه زد به در بسته خورد و نتوانست از دیوار محکم شاگردان ترزیچ عبور کند. 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • برد شاگردان اخباری در ترافیک سکوهای ورزشگاه نصیری
  • رئیس اتلتیکومادرید امشب طرفدار رئال است!
  • لیگ یک/ حمله همه جانبه اخباری و تیمش به لیگ برتر
  • ورزشگاه نصیری یزد میزبان تقابل صعود و سقوط
  • علت استعفای سرمربی خوشه طلایی مشخص شد
  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها فینالیست شدند
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین