Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@05:34:43 GMT

ادارات و بانک‌های الیگودرز لرستان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۴۷۸

ادارات و بانک‌های الیگودرز لرستان تعطیل شد

فرماندار الیگودرز گفت: ادارات دولتی، بانک‌ها و موسسات وابسته به دولت به علت وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان تعطیل شد.

ماشااله نعمتی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان هفته شهر الیگودرز در قرنطینه خواهد بود و نیروی انتظامی موظف است مبادی ورودی را کنترل و از ورود خودروهای غیر بومی و حتی ساکنان روستا به شهر جلوگیری نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمبود امکانات در بیمارستان‌ها و افزایش آمار مبتلایان بیان کرد: از مردم درخواست می شود برای حفظ سلامتی در منزل بمانند .

رییس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز در این خصوص گفت: روند ابتلای به ویروس کرونا همچنان صعودی است، از ۲۲۰ تست در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۱ مورد مثبت بوده است.

عبداله ملاطاهری تصریح کرد: روزانه ۱۵۰ تست سی تی اسکن گرفته می شود که نزدیک به ۹۵ درصد گرفتار ویروس هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۸ نفر بستری در مراکز درمانی شهرستان بستری هستند که ۹ نفر در آی سی یو با شرایط نامناسب تحت مراقبت است.

لینک کوتاه: asriran.com/003Gfo

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان اظهار کرد: با تمام توان از زحمات کشاورزان شهرستان حفاظت می کنیم.

وی ضمن بیان این که از ذخایر آبی موجود باید به خوبی نگهداری کرد، گفت: خدمات ما به کشاورزان ادامه دارد و ضرورت دارد در بحث کشاورزی، در کنار دولت، مسئولان شوراهای اسلامی و دهیاران  نیز پای کار باشند.

ترابی  افزود: اکنون ظرفیت تولید آب به نسبت اندک است و بنابراین ضرورت به کارگیری روش های نوین را به امری مبرم تبدیل می کند.

وی با اشاره به این که برنامه ریزی در بخش کشاورزی جدی گرفته شود، اظهار کرد: اقتصاد بخش بزرگی از شهرستان به تولید محصول و زراعت وابسته است.

وی گفت: درخصوص دریافت گزارش عملکرد روسای ادارات متولی در بخش کشاورزی کوتاه نخواهم آمد و انتظار دارم نتیجه اقدامات، برای مردم تشریح شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بیمه اراضی کشاورزی، در خصوص آمادگی مکانیزاسیون ، توزیع به موقع کود و سم، توجه به مشکلات عشایر، مدیریت مناسب باغبانی و رفع مشکلات باغداران و سردخانه ها ، نظارت مناسب بر توزیع نهاده های دامی... ،خواستار ایفای نقش پررنگ تر  اداره جهاد کشاورزی شهرستان، و همکاری و تعامل  بیشتر سایر ادارات مرتبط جهت توسعه بخش کشاورزی شد.

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی اشنویه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، برنامه های پیش رو در حوزه های مختلف را ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب