Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:42:20 GMT

تداوم جو نسبتا پایدار در اردبیل طی امروز و فردا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۰۱۶۷

تداوم جو نسبتا پایدار در اردبیل طی امروز و فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً ناپایدار تا روز چهارشنبه در غالب مناطق استان است.

در طی این مدت آسمان استان صاف تا نیمه ابری، طی ساعات بعد از ظهر و عصر در برخی نواحی به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان توام با رشد ابرهای همرفتی، وزش تندباد موقتی، احتمالاً رگبار باران و رعد و برق و در نواحی مستعد استان بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به رخداد بارش‌های رگباری، احتمال سیلابی شدن موقت مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

مجددا از روز پنج شنبه جوی پایدار در استان حاکم می‌شود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی هوا رشد بارش اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: از شامگاه سه شنبه انتظار ورود سامانه بارشی را از منطقه غرب استان داریم که این بارش‌ها در سه شنبه ضعیف و به صورت رگباری خواهند بود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برای امروز شنبه _ ۸ اردیبهشت_ رشد ابر و بارش‌های رگباری و همراه با وزش باد نسبتاً شدید موقتی در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار غربی و بخش‌های جنوبی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های امروز روز یکشنبه و دوشنبه بارشی خاصی انتظار نمی‌رود و ممکن است در ساعات پایانی روز دوشنبه رگبارهای خفیف و پراکنده در نوار غربی استان شکل گیرد.


معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: از شامگاه سه شنبه انتظار ورود سامانه بارشی را از منطقه غرب استان داریم که این بارش‌ها در سه شنبه ضعیف و به صورت رگباری خواهند بود.

نوروزی ادامه داد: روزهای چهارشنبه تا جمعه هم به تناوب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، احتمال وقع تگرگ و وزش باد شدید تا نسبتاً شدید در غالب مناطق انتظار می‌رود. همچنین شدت بارش‌ها برای روز پنجشنبه و جمعه پیش بینی می‌شود.

کد خبر 748481

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم