Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش «أنصارالله» یمن پیام تبریکی را به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان صادر کرد.

بر اساس این گزارش، وی در پیام خود فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مردم یمن و نیز امت اسلامی تبریک گفته است. رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: ماه مبارک رمضان فرصت بزرگی است و باید از آن برای اصلاح امور امت اسلامی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه پیام تبریک خود به مناسبت ماه مبارک رمضان آورده است: با استفاده از ماه مبارک رمضان می‌توان بسیاری از چالش‌هایی را که امت اسلامی با آن مواجه است، برطرف ساخت.

عبدالملک الحوثی همچنین عنوان کرده است: انجام مناسک ماه مبارک رمضان موجب تقویت صبر و اراده فرزندان امت اسلامی می‌شود. یکی از مهمترین برکات ماه رمضان، تزکیه نفس و رسیدن به تقوای الهی است.

رهبر جنبش انصارالله تأکید کرد: درحال حاضر جامعه بشری از سلطه قدرت‌های ظالم و در رأس آنها ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی رنج می‌برد. به همین دلیل در این مرحله، امت اسلامی به شدت نیازمند هدایت الهی و قرآنی است.

رهبر جنبش انصارالله یمن در جریان یکی از آخرین سخنرانی‌های خود پیرامون نقش ایالات متحده آمریکا در جنگ علیه این کشور گفته بود: ایالات متحده آمریکا در جریان تجاوز ائتلاف سعودی به یمن بیشترین حمایتها را از آن به عمل آورد.

وی در ادامه اظهار داشت: در واقع این مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل بودند که عربستان سعودی را به عنوان طرف تجاوزکننده به یمن انتخاب کردند. مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل برای اینکه از هزینه‌ها و پیامدهای جنگ یمن در امان باشند، سعودی و امارات را انتخاب کردند.

کد خبر 5187854 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عبدالملک الحوثی عربستان سعودی ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران رژیم صهیونیستی برجام فلسطین عربستان سعودی اوکراین افغانستان لبنان ترکیه سوریه تیراندازی رهبر جنبش انصارالله ماه مبارک رمضان امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: کره شمالی اولین رزمایش ضدحمله هسته ای خود را برای شبیه سازی سیستم مدیریت «ماشه هسته ای» خود با هدایت کیم جونگ اون رهبر این کشور انجام داد تا «هشداری آشکار به دشمنانش» باشد.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد، در این تمرین کره شمالی روز دوشنبه چندین موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریا در سواحل شرقی این کشور شلیک کرد. به عنوان بخشی از آزمایش سیستم مدیریت هسته ای سراسری، موسوم به ماشه هسته ای، نیروهای توپخانه این کشور در نمایش توانایی های هسته ای متنوع و اعتراض به مانورهای نظامی «تحریک آمیز و تهاجمی آمریکا و کره جنوبی» به اولین رزمایش این کشور پیوستند.

رهبر کره شمالی بر تمرین‌های شبیه‌سازی شامل نیروهای مانور در موقعیت ضدحمله هسته‌ای، و شلیک توپخانه با کلاهک‌های هسته‌ای ساختگی، در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای نظارت داشت. گمان می رود کره شمالی پس از قرار دادن موفقیت آمیز یک ماهواره شناسایی در مدار در ماه نوامبر، در حال آماده شدن برای پرتاب یک ماهواره جاسوسی دیگر است.

کد خبر 846622 منبع: شفقنا برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و کره شمالی كيم جونگ اون کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟