Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «روح اله سهرابی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیماران از خدمات بستری و دارویی در بیمارستان شهید چمران ساوه ،امام خمینی (ره) اراک و  بیمارستان  شازند استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۹۵ تخت بیمارستانی و ۱۳ تخت ویژه برای بستری بیماران کووید ۱۹ شامل ۳۲ تخت ایزوله و ۶ تخت ویژه بیمارستان امام خمینی اراک، ۴۶ تخت ایزوله و ۶ تخت ویژه بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه و ۱۷ تخت ایزوله و یک تخت ویژه بیمارستان تامین اجتماعی شازند اختصاص یافته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی یادآورشد: از زمان شیوع کرونا در کشور کمیته مدیریت بحران در حوزه درمان تامین اجتماعی استان برای مقابله با شیوع این ویروس تشکیل شده و اقدامات و راهبردهای خدماتی و مقابله‌ای انجام گرفته است.

دکتر سهرابی گفت:  تعیین دستورالعمل‌های کاری، هماهنگی و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای ارایه خدمات درمانی به بیماران، آماده‌باش سه بیمارستان، یک پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی و هفت درمانگاه برای خدمت‌رسانی به بیماران از جمله اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی برای ارایه خدمت به بیماران کرونایی است.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در راستای مبارزه با ویروس کرونا، نصب بنر و دست نوشته‌های آموزشی شناخت، پیشگیری و مقابله با این ویروس در مراکز درمانی تابعه و ضدعفونی مستمر مراکز و ساختمان مدیریت درمان و اسناد پزشکی برای پیشگیری از شیوع بیماری در بین مراجعان از دیگر اقدامات این مدیریت بوده‌ است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد:  نام «علی شاه محمدی» پرستار بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک به‌عنوان نخستین شهید مدافع سلامت استان در اواخر تیرماه سال گذشته جاودانه شد و کادر درمانی تامین اجتماعی استان متعهدانه در مقابله با کرونا پای کار هستند.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در ۲ بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم به بیمه شدگان ارایه خدمت می کند.

 درمان مستقیم خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی به‌صورت رایگان در سه بیمارستان امام خمینی (ره) اراک، شهید دکتر چمران ساوه و شازند، پ پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی ابن سینا و هشت درمانگاه (درمانگاه شماره سه اراک،درمانگاه ساوه ،درمانگاه  قدس اراک ، درمانگاه محلات ، درمانگاه یادگاران امام خمینی (ره) خمین ،درمانگاه دلیجان ، درمانگاه پروفسور حسابی تفرش و درمانگاه زرندیه ) به بیمه شدگان ارایه می شود.

درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز در استان مرکزی با انعقاد قرارداد با بیش از ۷۰۰ مرکز شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ، مطبهای پزشکان و سایر مراکز تشخیصی و درمانی استان به بیمه‌شدگان ارایه می شود.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا استان مرکزی سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا استان مرکزی اخبار کنکور درمان تامین اجتماعی استان مرکزی امام خمینی تخت ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند