Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام تهرانی از توزیع بسته های ارزاق میان نیازمندان در آستانه ماه ضیافت الهی از سوی مسجد هدایت خبر داد.

حجت الاسلام «علی تهرانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد هدایت به جمعی از روحانیون و طلاب در آستانه ماه رمضان مبلغ 250 هزار تومان اهدا کرد، افزود: تعداد افرادی که از این کمک بهره مند می شوند کاملا مشخص نیست زیرا مبلغ قابل توجهی همه ساله برای این کار اختصاص می یافت که امسال به دلیل تعطیل شدن طولانی مدت بسیاری از مجالس مذهبی در پی شیوع ویروس کرونا که طبیعتا مشکلات مالی زیادی برای روحانیون و طلاب پیش آورده، قرار است این هدیه به افراد بیشتری اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد هدایت (واقع در تهران، خیابان جمهوری اسلامی، بعد از چهارراه استانبول) افزود: کمک این مسجد به روحانیون و طلاب در طی دوره شیوع کرونا چندین بار صورت گرفته است که در این نوبت و در آستانه ماه رمضان، مبلغ 250 هزار تومان به این گروه اهدا می شود، ضمن اینکه بسته ارزاق نیز به برخی از آنان تعلق می گیرد.

 

وی با بیان اینکه توزیع بسته ارزاق میان خانواده های بی بضاعت طبق سنوات پیشین از سوی خیریه مسجد هدایت به مناسبت ماه رمضان صورت می گیرد، اظهار کرد: بیش از یک تن برنج و تعداد زیادی روغن، رشته ماکارانی و رب گوجه فرنگی به این منظور تهیه شده است که از چند روز پیش کار بسته بندی و توزیع این اقلام میان نیازمندان آغاز شده و احتمالا تا پایان دهه اول ماه رمضان ادامه می یابد.

 

تهرانی در ادامه درباره برنامه های مسجد هدایت در ماه رمضان، گفت: واحد عقیدتی پایگاه بسیج و واحد فرهنگی این مسجد چند برنامه را برای این ماه درنظر گرفته است که شامل بیان احکام شرعی بین دو نماز ظهر و عصر، سخنرانی مذهبی پس از اقامه نماز عصر و جزءخوانی قرآن کریم پس از اتمام سخنرانی است. برنامه جزءخوانی در مسجد هدایت کاملا شبیه محافل انس با قرآن است و همه ساله از حضور قاریان ممتاز کشورمان همچون استاد سبزعلی و کاظم محسنینان بهره مند می شویم.

 

وی در پایان تاکید کرد: کارگزاران مسجد هدایت قطعا تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و مرکز رسیدگی به امور مساجد هستند با وجود این برگزاری هر برنامه ای در این مسجد با رعایت کامل مسائل بهداشتی است که به این منظور همه روزه مسجد هدایت در دو نوبت ضد عفونی می شود و ماسک و دستکش نیز میان نمازگزاران توزیع می شود.

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های ماه رمضان ماه رمضان طلاب مسجد هدایت ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سعیدی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر شاهرود از توزیع ۲۰ تانکر آب در روستاهای بخش بی ارجمند شاهرود خبر داد و ابراز داشت: روستای دراز آب از جمله مناطقی که در بحران خشکسالی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد تانکر به همت خیران تهیه شده است، افزود: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه این تانکرها اعتبار صرف شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تأمین تانکر آب بین خانواده‌های منطقه دچار تنش آبی به انجام رسید، ابراز داشت: این منطقه به خاطر خشکسالی با آسیب‌های بسیاری همراه که رفع آنها همراهی خیران را می‌طلبد.

سعیدی ضمن بیان اینکه هشت سبد غذایی نیز بید نیازمندان مناطق کم برخوردار توزیع شد، تصریح کرد: این اقدام به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال روستایی و شهری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه رفع چالش‌های خانواده‌های کم برخوردار و محروم روستاهای در دستور کار است، افزود: از اولویت‌های خدمات داوطلبان تأمین آب و رسیدگی به این خانواده‌ها است.

کد خبر 6087298

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد