Web Analytics Made Easy - Statcounter

سؤال‌ نماینده کرمانشاه از وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - سؤال‌ عبدالرضا مصری از وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

این سوال درباره علت عدم اجرا و اعمال قانون برنامه ششم در خصوص اعمال فوق‌العاده مناطق جنگی به نیرو‌های مسلح، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در پاسخ به سوال نماینده کرمانشاه گفت: بر اساس بند‌های (۳) و (ج) ماده (۱۱۲) قانون برنامه ششم توسعه سازمان برنامه و بودجه کشور موظف شده است به منظور جبران عقب‌ماندگی استان‌های مناطق عملیاتی دفاع مقدس فوق‌العاده خاصی را به شاغلین دستگاه‌های اجرایی مناطق عملیاتی تقدیم کند.   بیشتر بخوانید: قالیباف: اجرای درست قانون مالیات منجر به کاهش فرار مالیاتی می‌شود

تکمیل می‌شود

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم هم افزایی شوراهای شهر و مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار داریم قانون مدیریت یکپارچه شهری با پیگیری مجلس اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی چمران امروز _ پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در سفر به خراسان شمالی و جلسه هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین نیازمندی‌های مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی، ۱۸ سال دیرتر از موعد مقرر آغاز به کار کردند، افزود: عقب ماندگی‌ها به واسطه عقب بودن در آغاز به کار همچنان جبران نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهرها در امتداد هم فعالیت دارند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهرها پارلمان محلی محسوب می‌شوند و نقش اساسی در برطرف کردن مشکلات دارند اما در این باره مدیریت شهری به پشتیبانی خانه ملت نیاز دارد.

رئیس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها بیان کرد: شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مدیریت شهری به خانه ملت راه یافته اند بر این اساس تأثیر زیادی در حل شدن مشکلات شهرها دارند.

چمران بیان کرد: مجلس شورای اسلامی دور گذشته، قانون درآمد پایدار برای شهرداری‌ها را پیگیری کرد اما مشکلات هنوز وجود دارد، به طور مثال انتظار داریم قانون مدیریت یکپارچه شهری با پشتیبانی خانه ملت اجرایی شود.

کد خبر 750085

دیگر خبرها

  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهر را عملیاتی کند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد