Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@14:48:34 GMT

توقف اجرای طرح ترافیک در صورت تصویب ستاد کرونا!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۱۲۴۶

توقف اجرای طرح ترافیک در صورت تصویب ستاد کرونا!

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در صورتی که ستاد کرونا، توقف اجرای طرح ترافیک را در پایتخت تصویب کند، شهرداری آن را اجرا خواهد کرد. - اخبار اجتماعی -

زهرا نژاد‌بهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پیک چهارم ویروس کرونا در اکثر شهرها و پایتخت اظهار کرد: در این زمینه باید مصوبات لازم از سوی ستاد ملی کرونا اتخاذ و از سوی مردم نیز رعایت شود تا این دوران را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح ترافیک در ایام کرونا خاطرنشان کرد: بنا بر بررسی‌های  و مطالعات صورت گرفته توسط ستاد ملی کرونا، اجرای طرح ترافیک در افزایش مبتلایان به این بیماری موثر نیست و حتی چنانچه طرح اجرا نشود منجر به افزایش ترافیک شود.

نژادبهرام ادامه داد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا به دلیل اینکه تجربه لازم برای مبارزه و کنترل این بیماری نداشتیم اجرای طرح ترافیک متوقف شد اما همانطور که گفته شد با مطالعاتی که صورت گرفته نشان داده شد اجرای طرح اثری بر افزایش بیماری کرونا ندارد اما در هر صورت شهرداری تهران تابع تصمیمات و مصوبات ستاد ملی کرونا است و در صورتی که توقف اجرای طرح ترافیک برای جلوگیری از کرونا تصویب شود بلافاصله شهرداری آن را اجرایی خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: البته محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران و پیروز حناچی، شهردار تهران نیز جزء اعضای ستاد کرونا هستند و موضوعات مربوط به این ستاد را به طور ویژه پیگیری می‌کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تصویب مصوبات لازم و همکاری شهروندان تهرانی هر چه زودتر این ویروس منحوس ریشه‌کن شود و مردم به شرایط عادی زندگی خود بازگردند.

ارائه خدمات ویژه درمانی به ایثارگران شهرداری تهرانشهرداری ناگزیر به انجام شهرفروشی است!آغاز واکسیناسیون پاکبانان و کارگران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ترافیک طرح ترافیک اجرای طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ

تین نیوز

در حالی که از دو دهه قبل در شهرهای توسعه یافته، تامین پارکینگ به عنوان یکی از عوامل اصلی تقاضای القایی ترافیک شناخته شده و سیاست محدود کردن فضاهای توقف خودرو در مراکز پرترافیک در دستور کار قرار گرفته است، شهرداری تهران مشغول اجرای طرحی با عنوان «نهضت پارکینگ سازی» است. 

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: با توجه به وسعت، مختصات جغرافیایی و تراکم جمعیت در منطقه ۱۶، ساخت پارکینگ های محلی، منطقه ای و حاشیه ای همچون زیرسطحی جوادیه با ظرفیت ۱۰۵ خودرو در ۲ طبقه و پارکینگ بعثت با ظرفیت ۵۸۲ جای پارک در ۶ طبقه از برنامه ها و اولویت های شهری این منطقه است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تهران  با همراهی جمعی از مدیران شهری منطقه ۱۶ از آخرین وضعیت اجرایی پروژه های حمل و نقل ترافیکی این منطقه بازدید و درباره رفع موانع اجرایی و تسریع عملیات عمرانی این پروژه بحث و تبادل نظر کردند.

شهریار افندی زاده در حاشیه بازدید از مسیرهای بزرگراهی با اشاره به وجود چهار مسیر بزرگراهی آزادگان، شهید یارجانی، شهید تندگویان و بعثت در این منطقه، افزود: با وجود مرمت و بازسازی تجهیزات ایمنی بزرگراهی از قبیل گاردریل و نصب نیوجرسی، ایمن سازی ۲۷ دماغه بزرگراهی با ۵۶ قطعه کاشن تانک و ۱۴۵ قطعه استوانه و همچنین خط کشی طول مسیر رفت و برگشت، این منطقه نیازمند توجه ویژه بیشتری به ساماندهی و ارتقای ایمنی تجهیزات ترافیکی در طول مسیر این بزرگراه ها است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران اظهار کرد: اصلاح هندسی و ایمن سازی، پهلوگاه بزرگراهی، مسقف سازی و زیرسازی دو پایانه حمل و نقل عمومی، عملیات اجرایی و بهسازی ایستگاه های BRT، ساخت پارکینگ های طبقاتی و اورهال پارکینگ های روتاری از دیگر اقدام های مهم و شاخص منطقه ۱۶ شهرداری تهران هستند.

افندی زاده ادامه داد: پروژه پارک حاشیه ای به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی از نظر نظم بخشی اجتماعی و شهری همچون مناطق ۱؛ ۴ و ۵ شهر تهران با بیش از ۳۰ هزار قطعه پارکینگ حاشیه ای، در دستور کار این منطقه نیز قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییر نمی کند
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییری نخواهد داشت
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران
  • طرح ترافیک امسال تغییر نمی کند
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم