Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی علی اصغر باقرزاده در تذکری گفت: مشاهده تصویر برخورد یک مامور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاع سرافرازی که نماد غیرت و ایثارگری ملت سرافراز ایران است غمی جانکاه در دل ها می نشاند که قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه خطای مامور جاهل نیروی انتظامی را پیگیری کرده و خواستار برخورد قاطع با خاطیان و آمران هستیم، گفت: اصلاح قوانین خدماتی و حمایتی جانبازان را در دستور کار قرار خواهیم داد و خواستار اجرای کامل قانون حمایت از معلولان به ویژه قانون جامع حمایت از ایثارگران هستیم و به شهرداری های کشور تذکر جدی می دهیم که این قوانین را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بابلسر در مجلس اظهار داشت: از فرمانده نیروی انتظامی برخورد با این خطای فاحش و عذرخواهی حضوری در منزل جانباز عزیز را خواستاریم هر چند در این قضیه به دنبال تعمیم یک خطای فردی به خطای سازمانی نیستیم. اما جلوگیری از وقوع چنین رخدادی را از فرماندهی ناجا به طور جدی مطالبه می کنیم.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، اظهار داشت: نیروی انتظامی با مامور خاطی برخورد کند. اصلاح معابر عمومی که قوانینش نوشته شده باید مورد دقت قرار گیرد.

وی گفت: البته نباید به گونه ای عمل شود که رفتار یک فرد به تمام دستگاه تعمیم داده شود مانند بحثی که در مجلس پیش آمد.

کد خبر 5187996

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی محمد باقر قالیباف بابلسر صحن مجلس برجام مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا شهید صیاد شیرازی سازمان انرژی اتمی انتخابات 1400 کره جنوبی سید عباس عراقچی حجت الاسلام حسن روحانی شورای نگهبان نطنز محمد جواد ظریف سعید خطیب زاده نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟