Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@01:48:44 GMT

بزرگ‌ترین بازنده عصر ارزهای دیجیتالی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۲۰۷۹

بزرگ‌ترین بازنده عصر ارزهای دیجیتالی مشخص شد

خبرگزاری آریا - جسی پاول گفت: اگر معامله ارز دیجیتال در جایی ممنوع شود تنها جذابیتش برای مردم بیشتر می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مدیرعامل یکی از بزرگ ترین صرافی های ارزهای دیجیتالی دنیا نسبت به آغاز برخورد دولت ها با بیتکوین و برخی از ارزهای دیجیتالی دیگر هشدار داده و گفته است: شماری از مقامات آمریکایی از جمله ژانت یلن- وزیر خزانه داری- و هم چنین کریستین لاگارد- رییس بانک مرکزی اروپا- نسبت به استفاده از بیتکوین و سایر رمزارزها در فعالیت های مجرمانه نظیر پولشویی هشدار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر گزارش سی ان بی سی، جسی پاول- مدیرعامل صرافی کراکن- روند صعودی اخیر رمزارزها را ناشی از رسیدن بیتکوین به قله جدید 61 هزار دلاری دانست و افزود: فکر نمی کنم دستکم در آینده نزدیک شاهد قانون گذاری شفاف در حوزه ارزهای دیجیتالی باشیم. طبق قانون جدید ضد پولشویی آمریکا، کسانی که در کیف پول های خود بیش از 3000 دلار ارزهای دیجیتالی نگهداری می کنند باید اطلاعات هویتی خود را در اختیار نهادهای ناظر قرار دهند.
پاول با اشاره به سابقه استفاده از بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی در فعالیت های غیرقانونی گفت: طبق تجزیه و تحلیل صورت گرفته توسط موسسه چینالایسیس، تنها 0.34 کل تراکنش های ارزهای دیجیتالی مربوط به اقدامات مجرمانه است و امیدوارم مقامات آمریکایی و مقامات دیگر کشورها به خاطر این نسبت کم تصمیم های احساسی نگیرند.
مدیرعامل صرافی کراکن، بانک ها را بزرگ ترین بازنده عصر ارزهای دیجیتالی دانست و افزود: شاید عده ای برای نجات بانک ها بخواهند ارزهای دیجیتالی را ممنوع کنند اما به نظرم دیگر خیلی دیر شده است. اگر هم معامله ارز دیجیتال در جایی ممنوع شود تنها جذابیتش برای مردم بیشتر می شود چرا که به آن ها این حس را می دهد که دولت ها نمی خواهند شاهد پیدا شدن رقیبی برای پول های در اختیار خود باشند.
هفته های اخیر برخی از کشورها رویکرد سختگیرانه ای مقابل ارزهای دیجیتالی اتخاذ کرده اند. دولت هند لایحه ای را در دست دارد که در صورت اجرایی شدن، هرگونه فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتالی شامل معامله یا نگهداری آن ها را ممنوع می کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارزهای دیجیتالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جست‌وجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما دیروزروزنامه موندو دیپورتیوو خبر داد که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

در همین رابطه امروز تونی فریکسا، سخنگوی سابق بارسلونا، که سه سال پیش نامزد ریاست باشگاه نیز شده بود، به مارکا گفت :«ببینید، به نظر می رسد ژاوی قصد ماندن دارد ولی این کار دیگر کمی سخت و پیچیده شده است. اینکه نظر او نسبت به چند ماه پیش تغییر کرده، به خاطر نتایج فصل بارسلوناست. ژاوی تصور می کرد خبر استعفایش باعث کاهش فشارها و موفقیت تیم در پایان فصل می شود ولی  در عمل بارسا به جامی دست پیدا نخواهد کرد. ژاوی نمی خواهد مثل یک بازنده بارسا را ترک کند. او نشستی با لاپورتا خواهد داشت و برای ماندن شرط و شروط مهمی نیز دارد. معتقدم همین شروط باعث خواهند شد ماندنی شدن او دشوار شود.»

دیگر خبرها

  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان