Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:28:25 GMT

نیروی انتظامی در برخورد با جانباز قطع نخاعی عذرخواهی کند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۲۰۹۴

نیروی انتظامی در برخورد با جانباز قطع نخاعی عذرخواهی کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی اصغر باقرزاده در نشست علنی امروز -سه‌شنبه -  در تذکری گفت: مشاهده تصویر برخورد یک مأمور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاع سرافرازی که نماد غیرت و ایثارگری ملت سرافراز ایران است، غمی جانکاه بر دل‌ها می‌نشاند که جز با استعانت از خداوند و بصیرت انقلابی قابل تحمل و درمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار بیان داشت: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و شجاعت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و یادگاران دفاع مقدس ملت ایران در مقابل متجاوزان به میهن و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. ملت مسلمان و انقلابی ایران خصوصاً مردم سرافراز مازندران و شهرستان شهیدپرور بابلسر، شهر سرداران شهید بزرگ ایران جایگاه بلند آنها را قدر دانسته و خواهد دانست.

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با خاطیان و آمران تا نهایت دنبال خواهیم کرد، گفت: اصلاح قوانین خدماتی و حمایتی جانبازان عزیز را در دستور کار قرار خواهیم داد و خواستار اجرای کامل قانون حمایت از معلولان و به ویژه قانون جامع حمایت از ایثارگران هستیم و به تمام سازمان‌ها و به ویژه شهرداری‌های کشور تذکر می‌دهیم تا قوانین را به طور جدی اجرا کنند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از فرماندهان نیروی انتظامی خواستار برخورد با این خطای فاحش و عذرخواهی حضوری در منزل جانباز شد و افزود: البته این کار انجام شده است هر چند در این قضیه به دنبال تعمیم یک خطای فردی به خطای سازمانی نیستیم و از فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم اما جلوگیری از وقوع چنین رخدادی را به طور جدی از فرماندهی ناجا خواستاریم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر بیان کرد: قوانین مربوط به اصلاح معابر عمومی نوشته شده که باید دقت بیشتری در اجرای آن داشته باشیم، نکته دیگر این است که نباید به گونه‌ای عمل شود که اگر اشکالاتی در مجموعه‌های مختلف به وجود می‌آید، به سازمان، تشکیلات و قوا تعمیم دهیم. 

به گزارش ایرنا ، عصر روز دوشنبه ۲۳ فروردین فیلمی در فضای مجازی پخش شد که نشان می‌دهد یک جانباز نخاعی در تلاش برای ایجاد پل جهت تردد ویلچرش از داخل خیابان به پیاده رو است که با مداخله یک مامور انتظامی و یک سرباز مواجه می‌شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با ارسال توضیحی برای رسانه‌ها درباره این اتفاق نوشت: در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی در خصوص برخورد نامناسب و غیرقانونی مامور انتظامی با جانباز گرانقدر؛ با دستور استاندار، فرماندار شهرستان بابلسر مسئول پیگیری موضوع شدند و فرمانده انتظامی شهرستان نیز به همراه برخی مقامات شهرستان با حضور در منزل جانباز عزیز نسبت به دلجویی از ایشان اقدام کردند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس فریدونکنار جمهوری اسلامی بابلسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس فریدونکنار مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس فریدونکنار جمهوری اسلامی بابلسر اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل

سردار جواد تقوی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرحله جدید این طرح سراسری امسال با اولویت نظارت و پایش انبار‌ها و محل دپو کالای قاچاق، با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی در استان اردبیل اجرا شد.

او با اشاره به تلاش مسئولانه و جهادی پلیس استان اردبیل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، اظهار کرد: در این مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان اردبیل موفق شد، ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، چهار هزار متر پارچه، ۲۵ تن گندم و هفت تن و ۵۶۰ کیلوگرم آرد کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل کشف ۶ تن انواع چوب آلات جنگلی، چهار تن و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی، ۸۰ هزار بسته قهوه، یک دستگاه موتورسیکلت، ۱۲۰ قوطی نوشابه خارجی، ۲۸۰ لیتر سوخت و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع دیگر کالای قاچاق را از جمله دیگر کشفیات ماموران نیروی انتظامی استان اردبیل در این طرح عنوان کرد.

سردار تقوی اظهار کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را در مجموع ۵۶ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال اعلام کردند.

او بیان کرد: با اجرای این مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل ۱۳ نفر دستگیر و ۱۰ دستگاه خودرو چاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به پلمب ۲ انبار در این طرح با دستور مراجع قضایی، اضافه کرد: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شدند.

سردار تقوی ادامه داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران