Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@14:00:06 GMT

شگرد جدید و باورنکردنی سارق خودرو + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۲۱۲۹

شگرد جدید و باورنکردنی سارق خودرو + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک فرد در اقدامی جدید و زیرکانه با سرقت چند پلاک خودرو پلاک‌های جدید ساخت و روی خودروهای سرقتی نصب کرد.

در فیلم زیر، جزئیات بیشتری از این نحوه سرقت خودرو را مشاهده می‌کنید.

 

بیشتر بخوانید

سرقت مرسدس بنز در کمتر از چند ثانیه + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت خودرو سرقت پلاک سرقت اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته مأموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی در طرح پایش الکترونیکی مجرمان سابقه دار حرفه‌ای متوجه حضور یکی از سارقان در ساعت ۰۳:۰۰ بامداد در خیابان "طیب" تهران شدند و با توجه به احتمال حضور این متهم در این ساعت جهت سرقت بلافاصله گشت انتظامی به محل حضور سارق اعزام شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه مأموران متهم را در حین سرقت از مغازه مشاهده کردند ادامه داد: سارق به همراه همدست خود که یک خانم بوده اقدام به سرقت و قصد فرار داشتند که با حضور به موقع پلیس موفق نشده و این سارق با مشاهده مأموران با سلاح سرد به سمت آنها حمله ور که با آمادگی هرچه تمام تر پلیس مواجه, زمین گیر و دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از متهمان ۴ عدد گوشی موبایل سرقتی, یک عدد لپ تاپ, دوربین مداربسته، دستگاه DVR که از مغازه به سرقت برده بود کشف گردید و با استعلام موتورسیکلت متهم مشخص شد موتورسیکلت سرقتی می‌باشد و روز قبل از حوزه کلانتری ۱۱۰ شهدا به سرقت رفته است.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: این سارق حرفه‌ای که سوابق متعدد سرقت داشته یک ماه قبل توسط پلیس آگاهی تهران احضار و پابند الکترونیکی برای وی نصب شده و با توجه به پایش الکترونیکی این مجرم و قابلیت‌های این پابند که در لحظه مسیر گراف حرکتی فرد را رصد و شناسایی و حتی در صورت کم بودن شارژ دستگاه اعلام آلارم کرده این فرد رصد و در حین سرقت با موتورسیکلت سرقتی دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه سارقانی که با پابند الکترونیکی دستگیر می‌شوند غیر از محکومیتی که اجرا می‌شود به میزان پایش آنها هم اضافه می‌شود ادامه دارد :۳ نفر از شکات شناسایی و هردو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قاسم پور در پایان به این مجرمان هشدار داد: پلیس با مهارت، درایت، هوشیاری و تجهیزات فنی که در اختیار دارد تمام سارقان حرفه‌ای سابقه دار را پایش و کنترل نموده و در صورت ارتکاب جرمی بلافاصله در حین ارتکاب دستگیر و با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6099328

دیگر خبرها

  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)