Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@11:10:06 GMT

پوریا پورسرخ و نخستین تجربه مجری‌گری در یک مسابقه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۲۱۳۶

پوریا پورسرخ و نخستین تجربه مجری‌گری در یک مسابقه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی مسابقه «ایرانیش»،  یکی از نکات قابل توجه این مسابقه و شاید مسابقات دیگری که این روزها از آنتن شبکه‌های مختلف شاهد آن هستیم اجرای بازیگران شناخته شده در این برنامه‌هاست. اتفاقی که با انتقادات بسیاری نیز مواجه بوده و هست اما به گفته احسان ارغوانی ، تهیه‌کننده این برنامه در «ایرانیش» مثال نقض این انتقادات را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارغوانی در این‌باره بیان داشت: پوریا پورسرخ یکی از بازیگران شناخته شده و خوش‌قریحه کشورمان است که به خوبی توانست از پسِ اجرا برآید و موفق ظاهر شود. اکثر کارشناسان معتقدند که اجرای پورسرخ یک اجرای دقیق و با رعایت نکات مختلف در این زمینه به شمار می رود.

پوریا پورسرخ نیز با ابراز خوشحالی از اینکه اولین تجربه اجرای تلویزیونیش در یک مسابقه کاملا ایرانی بوده بیان داشت: «ایرانیش» یک ویژگی خیلی خوبی که دارد این است که هیچ تقلیدی از برنامه دیگری در آن صورت نگرفته و مسابقات و بازی‌های قدیمی ایرانی بعد از بروزرسانی اجرا شدند. این به نظرم می‌تواند آزمون سخت و چالش‌برانگیزی باشد.

پورسرخ در ادامه به زنده کردن فرهنگ بازی در خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای این مسابقه ادای دینی بود به نسل‌های گذشته و زنده کردن فرهنگ بازی کردن در میان خانواده‌ها و این نکته یادآوری شد که در گذشته که اینترنت و رایانه نبود و نگاه‌مان بیشتر از اینکه به صفحه مانیتور خیره باشد به آدم‌های اطراف‌مان بود چقدر شرایط زندگی متفاوت بود.

وی ادامه داد: خیلی از بازی‌ هایی که به دست فراموشی سپرده شده‌اند در این مسابقه به رقابت گذاشته شدند، به علاوه معلومات عمومی در زمینه تاریخ و فرهنگ اقوام ایرانی  چاشنی این مسابقه بود.

پورسرخ تاکید کرد: «ایرانیش» تجربه خوبی در اجرای تلویزیونی برای من به شمار می رود  و از اینکه می توانیم سنت بازی کردن را دوباره زنده کنیم و باعث جذب نسل جدید به بازی‌های سنتی‌مان شویم، برای من خوشحال‌کننده است.

۵۸۵۸

کد خبر 1504331

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون مسابقه تلویزیونی پوریا پورسرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در فصل جدید برنامه خوش نمک ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب ۴نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما خوش نمک چهار شرکت کننده کسیت که از دوره مسابقه خارج می شود.

علاقمندان می توانند بازپخش این برنامه را در ساعت های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد مشاهده نمایند.

دیگر خبرها

  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ببینید | ردپای آبی