Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تاکید بر اینکه هر حمله متجاوزان با پاسخ بسیار سهمگین‌تر از سوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روبرو خواهد شد، از آنها خواست که زبان جنگ را رها و به صلح روی آورند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن به متجاوزان هشدار داد که هر حمله با واکنش کوبنده روبرو خواهد شد و دشمن بهتر است که زبان جنگ را رها کند و به صلح روی آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به ملت و ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و امت اسلامی و عربی، اعلام کرد: ادامه محاصره آمریکایی-سعودی شدید علیه ملت ما در هفتمین سال، ثابت می‌کند که کشورهای متجاوز و در راس آنها آمریکا با ارزش‌های انسانی بیگانه هستند.

وی افزود: بحث آنها از صلح در حالی که جنگ و محاصره را ادامه می‌دهند، اقدامی انحرافی برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتشان علیه ملت یمن است.

عملیات بزرگ انصارالله در عمق عربستان با 17 پهپاد و موشک بالستیک

 

المشاط تاکید کرد: ملت بزرگ یمن به مسیر خود با یاری خداوند ادامه خواهند داد و در دفاع از آزادی و کرامت و حاکمیت خود به رویارویی با دشمن می‌پردازد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن بیان کرد: ما باید ارزش‌های همدلی، همکاری و اهتمام به ضعفا را زنده نگه داریم.

وی در ادامه مراتب تاسف و تالم شدید خود را از رنج‌های هزاران آواره یمنی و کودکان و زنان آنها در گذرگاه «الودیعه» از سوی رژیم سعودی ظالم  ابراز داشت و گفت: عوامل دشمن مسئولیت پذیر نیستند و زندگی و مال و اوضاع مردم برایشان اهمیتی ندارد.

وی تاکید کرد: ملت ما حق دفاع از خودش و ادامه مقابله با جنگ و محاصره با همه ابزار ممکن و مشروع را دارد. هر حمله با حمله متقابل و شدیدتر پاسخ داده خواهد شد و کشورهای متجاوز باید زبان جنگ را رها کنند و به صلح روی آورند.

المشاط در ادامه به پایبندی ملت یمن به مواضع اصولی و ایمانی ثابت در قبال آرمان فلسطین و محکومیت مزدوری و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی غاصب اشاره کرد.

وی گفت: ما بر اخوت اسلامی پایبندیم و این موضع اصولی ما است که از آن دست بر نمی‌داریم و درباره آن معامله نمی‌کنیم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن از عفو محکومینی که دو سوم محکومیت خود را سپری کرده‌اند، هم خبر داد.

بیانیه اتحادیه علمای یمن به مناسبت ماه مبارک رمضان

از سوی دیگر، اتحادیه علمای به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، حلول این ماه را به ملت یمن و امت اسلامی تبریک گفت و بر ضرورت توجه بیشتر به خانواده‌های شهیدان و زخمی شدگان و نیز آوارگانی که بر اثر حملات دشمن خانه خود را از دست داده‌اند، تاکید کرد.

اتحادیه علمای یمن بر ضرورت بهره گیری از این ماه و نیز تقویت جبهه‌های جنگ با مال و جان و تاسی به رسول الله در جهاد با کفار و منافقین تاکید کرد و از مسئولان دولت نجات ملی یمن به ویژه مسئولان وزارت صنایع و تجارت خواست که مسئولیت پذیری بیشتری در جهت کنترل بازار و قیمت‌ها و نیز و برخورد شدید با محتکران کالاها و سوداگران داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای عالی سیاسی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند

وزیر خارجه فرانسه در اظهاراتی در مصر خواستار عدم اجرای حمله رژیم صهیونیستی به رفح شد.

به گزارش ایسنا، استفان سژورنه، وزیرخارجه فرانسه در سفری اعلام نشده به مصر گفت: «پیام پاریس و قاهره به اسرائیل این است که تصمیم حمله به رفح را اجرایی نکند.»

به نقل از شبکه اسکای نیوز، وزیر امور خارجه فرانسه تأیید کرد تلاش برای برقراری آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و غزه در ساعات آینده ادامه خواهد داشت.

سژورنه همچنین عنوان کرد: امیدوارم در صورت آتش‌بس در غزه، سه گروگان فرانسوی در لیست افرادی قرار گیرند که آزاد می‌شوند.

وی هشدار داد حمله به رفح، در جنوب نوار غزه، کمکی به دولت یهود در جنگ علیه حماس نخواهد کرد.

مصر، با قطر، یکی از کشورهای میانجی در این مذاکرات است.

پیش از سفر به مصر، وزیر خارجه فرانسه به لبنان و سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: واشنگتن همچنان مخالف عملیات رفح است
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...