Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به دستورالعمل های سخت گیرانه در مقابله با کرونا بازار بصورت روزانه رصد می شود و آن دسته از اصناف(گروه ها ۲، ۳و۴) که همکاری لازم را در این خصوص نداشته باشند پلمب خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، کرونا این ویروس منحوس که دنیا را گرفتار کرده و هر روز ابعاد تازه ای از همه گیری به رخ دنیا می کشد  و همه کشورها گرفتار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران هم با آمدن صدای بهار مردم باردیگر کرونا را فراموش کردند و مسئولان هم به خواب رفتند که کرونا باردیگر دوباره شیوع پیدا کرد واین بار موج چهارم را به راه انداخته و ایران باردیگر رخت قرمز برتن کرده است.

در ایلام هم امروز اکثر شهرستان ها قرمز پوش شده و محدودیت های کرونایی اجرایی شده است تا باردیگر این ویروس منحوس کنترل شود ولی اجرا کردن این محدودیت ها نیازمند مشارکت همگانی مردم است.

"امید علی سبزی "،فرماندار ایوان،در بازدید از اصناف شهر ایوان گفت: با توجه به دستورالعمل های سخت گیرانه در مقابله با کرونا بازار بصورت روزانه رصد می شود و آن دسته از اصناف(گروه ها ۲، ۳و۴) که همکاری لازم را در این خصوص نداشته باشند  پلمب خواهند شد.

وی از تشدید کنترل ها در ایست و بازرسی سپتون در ورودی از سمت اسلام آباد خبر داد و گفت: از مردم خواستاریم که از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند و در این زمینه با توجه به تشدید کرونا  با مسئولان همکاری کنند تا بتوانیم نتیجه این کار را با کاهش آمار کرونا در شهرستان شاهد باشیم.

سبزی بر ضرورت پرهیز از مراسم های عزا و عروسی با تراکم جمعیت در شهرستان تاکید کرد و گفت: افرادی که توجه نکنند باید منتظر برخوردهای قانونی باشند چون نباید با برپایی مراسم های عزا و عروسی سلامت مردم به خطر بیافتد.

فرماندارایوان  تاکید کرد: از مردم هم تقاضا داریم رعایت فاصه گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را بیش از پیش مد نظر داشته باشند و تذکرات ستاد ملی کرونا را رعایت کنند تا بتوانیم از این موج هم عبور کنیم.

۱۸ واحد صنفی در شهرستان ایوان پلمپ شد

،در راستای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهر ایوان بازدید به عمل آمد.

در این بازدید که با حضور فرماندار، اعضای ستاد کرونا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شد، ۱۸ واحد صنفی به دلیل عدم تمکین از قانون و رعایت نکردن محدودیت‌های اعمال شده در خصوص عدم فعالیت مشاغل پلمب شده‌اند.

لازم به ذکر است از ابتدای محدودیت ها، ضمن اعلام حضوری؛ اخطار به صنوف مختلف داده شد، درصد زیادی از صنف‌ها بدون اخطار و با در نظر گرفتن شرایط شهرستان تعطیل کرده‌اند.

از کلیه متصدیان صنوف درخواست می‌گردد تا پایان زمان محدودیت‌ها نسبت به رعایت محدودیت‌های اعمال شده اقدام نمایند، برای حفظ جان مردم با هیچ واحد صنفی مماشات نخواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/الف

منبع: دانا

کلیدواژه: محدودیت ها واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد