Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیف الله سعدالدین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: قرارداد پژوهشی با عنوان " بهینه‌سازی و تغییر کاربری گیربکس انتقال قدرت" بین دانشگاه سمنان با حوزه صنعت منعقد شد.

او با اشاره به اینکه قرارداد "بهینه‌سازی و تغییر کاربری گیربکس انتقال قدرت" با هدف تقویت همکاری دانشگاه و صنعت منعقد شد بیان کرد: این قرارداد پژوهشی بین دانشگاه سمنان و مرکز ساخت قطعات توربینی منعقد شد و مجری آن مهران رجبی زرگرآبادی دانشیار دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدالدین با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در زمینه انعقاد قرارداد‌های مختلف پژوهشی با صنایع مختلف در دانشگاه سمنان انجام‌شد افزود: مبلغ قرارداد این طرح معادل ۱۵ میلیارد ریال است.

او بیان کرد: توربین‌های گاز یکی از مولد‌های اصلی تولید توان در صنایع مختلف است که با افزایش نیاز به انرژی و پیشرفت فناوری، تحلیل و شناسایی عملکرد توربین‌های گاز به دانشی در سطح بالا و راهبردی تبدیل‌شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان افزود: یکی از بخش‌های مهم توربین گاز سامانه انتقال قدرت است که باید توانایی کاهش دور در توان‌های بالا را داشته باشد که طرح پژوهشی فوق این قابلیت را داراست.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارداد پژوهشی پیشرفت فناوری دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: با پشتیبانی ریاست محترم جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.   وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره یار و همراه ما در تحقق برنامه‌های استان بودند از همه رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.   نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از همه رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.   بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: رسانه‌ها در مشارکت ۵۳.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.   وی مطرح کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی  دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنهاست روشنگری کرده و نقش شوم دشمن را خنثی کردند.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • قدرت‌نمایی شبانه پلنگ در مازندران (فیلم)