Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:03:09 GMT

سد لاستیکی لاریم در جویبار بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۳۵۱۵

سد لاستیکی لاریم در جویبار بهره برداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم یخکشی مدیر آب منطقه‌ای استان مازندران پیش ازظهر سه شنبه در مراسم افتتاح سد لاستیکی لاریم با اعلام اینکه اولین سد لاستیکی کشور در مازندران ساخته شد، گفت: امروز شاهد افتتاح ششمین سد در حوزه‌ی آب در استان مازندران هستیم.

یخکشی با اشاره به اینکه سد لاستیکی لاریم با هزینه‌ی ۱۸۰ میلیارد ریال، قابلیت تنظیم چهار میلیون متر مکعب آب را دارد، افزود: این سد قابلیت تأمین آب چهار هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری منطقه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از کارکردهای این سد باتوجه به قرار داشتن آن در منتهی علیه رودخانه سیاهرود در زمان کم آبی برای منطقه و کشاورزان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه این سد از تداخل آب شیرین رودخانه با آب شور دریا در فصول کم آبی جلوگیری می‌کند، اظهار داشت: همچنین ظرفیت بازچرخانی پساب کشاورزی و گردشگری آبی را برای منطقه و استان فراهم می‌کند.
 

کد خبر 5188114

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای مازندران سدسازی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی اردبیل مجلس شورای اسلامی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا گرگان سد لاستیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود