Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «صادق گودرزی» روز سه شنبه با تشریح عملکرد تیم کشتی همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در جمع  خبرنگاران، افزود: در مسیر رسیدن به قهرمانی، کار اصلی را مربیان سازنده انجام می‌دهند که باید مورد توجه جدی قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه هر کشتی گیر صاحب مدال و قهرمانی حتما نمی تواند در هدایت سایر کشتی گیران مستعد موفق باشد، اظهار داشت: سازندگی در کشتی نیاز به مهارت آن دسته از مربیانی دارد که سال‌ها در پرورش نخبه‌ها کار کرده اند، هر چند حضور قهرمانان و بهره مندی از تجارب ارزنده آنان نیز دراین زمینه بسیار مهم و قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفقیت کشتی استان مازندران در شرایط فعلی، بها دادن به مربیان سازنده است که نتیجه آن را نیز در میادین مختلف رده‌های سنی پایه شاهد هستیم.

دارنده چهار مدال رنگارنگ جهانی و المپیک کشتی با اشاره به اینکه مازندران حریف اصلی همدان در رده‌های سنی پایه است، گفت: برگزاری اردوهای تمرینی و مسابقه‌ای مشترک با نخبه‌های کشتی مازندران یکی از مهمترین راهکارها برای رسیدن به شرایط مطلوب و ایده آلی است که بتوان در برابر این حریف دیرینه ایستاد.

وی افزود: کشتی گیران مستعد باید هدفمند در مسیر قهرمانی قدم بردارند و به حداقل‌ها بسنده نکنند چرا که یک کشتی گیر نخبه باید با پرهیز از فرصت سوزی، رسیدن به رقابت‌های مهم جهانی و المپیک را هدفگذاری کند.

وی حفظ قهرمانی را مهمتر و دشوارتر از رسیدن به آن دانست و گفت: رسیدن به دوبنده تیم ملی دشوار است اما مهمتر از آن حرکت روبه جلو در تصاحب مدال‌های مهم بین المللی است.

گودرزی تلاش هیات کشتی همدان در کسب موفقیت را مورد تمجید دانست و گفت: اعضای هیات کشتی این استان باید زنجیره حمایت از مربیان سازنده را مستحکم‌تر کنند تا دستاورد آن رسیدن به دوبنده‌های تیم ملی باشد.

تیم کشتی آزاد جوانان استان همدان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان، موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره شد.

برچسب‌ها همدان کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کشتی همدان کشتی اخبار کنکور مربیان سازنده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان برگزار می‌شود

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش اظهار کرد: مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت شهیدان محمود شهبازی و علیرضا شمسی‌پور برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خواهد بود.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه نفرات برتر در هر رده‌سنی در اولویت اعزام به مسابقات کشوری هستند، گفت: در سال ۱۴۰۳ رویکرد هیئت به سمت قهرمان‌پروری و درخشش در رویدادهای کشوری است.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم قهرمانان خوبی در عرصه‌های مختلف ملی از استان همدان پرورش دهیم بدون شک استعدادهای بسیار درخشانی داریم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال مسابقات مختلف درون استانی را برگزار خواهیم کرد، بیان کرد: بدون شک قرار گرفتن در فضای رقابتی و مسابقات می‌تواند به رشد قهرمانان ما کمک کند.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: همچنین تلاش می‌کنیم مسابقات چند جانبه استانی را در دستور کار داشته باشیم و اسکواش‌بازان خودمان را به تمامی رویدادهای کشور اعزام کنیم.

ربانی‌مهر با اشاره به رشد چشمگیر خانواده اسکواش استان همدان گفت: روزگاری به سختی تعداد اسکواش‌بازان همدان به انگشتان دست می‌رسید اما امروز شاهد رشد چشمگیر بیمه شده‌های ورزشی هیئت اسکواش استان همدان هستیم.

وی افزود: این استقبال به گونه‌ای بوده که ما در فراهم کردن فضای تمرینی با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم با تکمیل سه کورت بین‌المللی اسکواش همدان بتوانیم جوابگوی سیل علاقه‌مندان باشیم.

کد خبر 6099939

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی کشتی آمریکا به دوپینگ بروکس و بازگشت تیلور
  • مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان برگزار می‌شود
  • آب گرفتگی خیابان های همدان بر اثر بارش باران!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟