Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا امامعلی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: نخستین دوره جشنواره استانی طنز تئارسـتان به منظور ایجاد فضای نشاط در بیمارستان های درگیر با بیماری کرونا و تجلیل از کادر درمان، تقویت گروه های نمایشی خیابانی، بسترسازی برای تولید آثار نمایشی شادی آور و جامه  عمل پوشاندن به اهداف حوزه هنری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : ابن جشنواره  با هدف تقویت فعالیت های گروه های نمایش میدانی و خیابانی استان، تولید و اجرای آثار نمایشی طنز و شادی آور، شناسائی و بسترسازی برای بروز استعدادهای درخشان نمایشگران جوان در پنج محور اخلاق، خانواده،معضلات و مباحث اجتماعی، بیماری کرونا برگزار خواهد شد.
‍ ابن مسوول افزود: در پی بازبینی نمایش‌های شرکت کننده در جشنواره  استانی طنز تئارسـتان، از میان ۱۱ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 6 اثر نمایشی به مرحله نهایی راه یافت.
وی خاطر نشان کرد: مرحله بازبینی نمایش های با حضور هیات بازبین شامل سیدقاسم سید قوامی، آذر متفکر و کیوان حبیبی در سالن نمایش علامه رفیعی برگزار شد و طی آن ۶  نمایش به بخش مسابقه را دریافت کردند.
امامقلی اضافه کرد: نمایش "بچه مرشد دکتر می شود" به نویسندگی و کارگردانی حامد اسماعیلی، نمایش "کرونا ۱۴۰۰" به نویسندگی و کارگردانی محمود آقاسی، نمایش "فاصله اجتماعی"به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی شهرتی، نمایش "غلط کردم سفر کردم" به نویسندگی و کارگردانی نادر رجب پور،  نمایش "وصال" به نویسندگی و کارگردانی فائزه کاظم پور و نمایش "به خانه بر می گردم "به نویسندگی و کارگردانی صادق محمدی به این جشنواره راه یافت.
وی تصریح کرد: این آثار پس از اجرای نهایی مورد داوری قرار خواهند گرفت و به کارگردان ، بازیگر و اثر برگزیده با اهدای لوح و جوایز قدردانی می شود.
آثار برگزیده جشنواره  تئارسـتان از ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان های استان ویژه پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت اکران می شود.

برچسب‌ها هنرمند تئاتر استان قزوین حوزه هنری نمایش محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرمند تئاتر استان قزوین حوزه هنری هنرمند تئاتر استان قزوین حوزه هنری نمایش محدودیت های کرونا اخبار کنکور نویسندگی و کارگردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود