Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) مدعی شده ویروس کرونا می‌تواند مانند ذرات گرد و غبار در هوا معلق باقی بماند و سبب گسترش شیوع شود.   به گزارش تسنیم؛ با همین نگاه، شستن خریدها نمی‌تواند کمک چندانی به جلوگیری از گسترش ویروس بکند و تنها مجرای انتقال ویروس هواست چرا که ویروس کووید 19 عمر زیادی بر روی سطوح نخواهد داشت اما به صورت معلق در هوا زنده می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این تحقیقات نشان می‌دهد اقداماتی که در ابتدای شیوع ویروس در راستای ضدعفونی کردن سطوح انجام شده است بی‌فایده بوده یا حداقل تأثیر را بر روی شیوع آن داشته است.   تنها اقدامی که در این زمینه باید همچنان ادامه داشته باشد شست‌وشوی دست‌هاست وگرنه ضد عفونی سطوح و مواد خریداری شده برای مصرف خانگی چندان اهمیتی ندارد.   بنابراین می‌توان گفت ویروس بر روی سطوح باقی نمانده و امکان ایجاد عفونت ندارد. لینک کوتاه: asriran.com/003GgU

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی جزینی زاده، در بازدید علی قاسم زاده، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدای بم افزود: روند بهسازی سطوح پروازی و سایر عملیات اجرایی در حال انجام است و از سوی پیمانکار عملیات اجرایی مقرر گردیده این پروژه در مردادماه سال‌جاری به اتمام و بهره برداری مجدد برسد.

جزینی زاده، با بیان اینکه همزمان با انجام امور بهسازی باند پروازی، عملیات پروازی فرودگاه شهدای بم قطع نشده و ادامه داشت تصریح کرد: تاکنون در این پروژه بالغ بر ٧٠ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده و ۴٠ تن مصالح پلیمری جهت درزگیری استفاده شده است. 

در این جلسه که با حضور معاون اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه ها، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور بانیان دیماس و نماینده شرکت جهاد نصر یزد انجام شد، پروژه های عمرانی و بهسازی های در حال انجام فرودگاه شهدای بم شامل ترمینال مسافری، نمازخانه، نیروگاه برق اضطراری، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی و معابر فرودگاهی مورد بازدید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا