Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته آخرین اجرای پوریا پورسرخ در فصل اول مسابقه «ایرانیش» رقم خورد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته آخرین اجرای پوریا پورسرخ در فصل اول مسابقه «ایرانیش» رقم خورد. مسابقه‌ای که از صفر تا صد آن را بازی‌های ایرانی تشکیل می‌داد که به نوبه خود برگ برنده این مسابقه نیز به شمار می‌رفت.

یکی از نکات قابل توجه این مسابقه و شاید مسابقات دیگری که این روز‌ها از آنتن شبکه‌های مختلف شاهد آن هستیم، اجرای بازیگران شناخته شده در این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که با انتقادات بسیاری نیز مواجه بوده و هست، اما به گفته احسان ارغوانی، تهیه‌کننده این برنامه در «ایرانیش» مثال نقض این انتقادات را شاهد بودیم.

ارغوانی در این‌باره بیان داشت: پوریا پورسرخ یکی از بازیگران شناخته شده و خوش‌قریحه کشورمان است که به خوبی توانست از پسِ اجرا برآید و موفق ظاهر شود. اکثر کارشناسان معتقدند که اجرای پورسرخ یک اجرای دقیق و با رعایت نکات مختلف در این زمینه به شمار می‌رود.

پوریا پورسرخ نیز با ابراز خوشحالی از اینکه اولین تجربه اجرای تلویزیونی اش در یک مسابقه کاملا ایرانی بوده، بیان داشت: «ایرانیش» ویژگی خوبی که دارد این است که هیچ تقلیدی از برنامه دیگری در آن صورت نگرفته و مسابقات و بازی‌های قدیمی ایرانی بعد از به‌روزرسانی اجرا شدند. این به نظرم می‌تواند آزمون سخت و چالش‌برانگیزی باشد.

پورسرخ در ادامه به زنده کردن فرهنگ بازی در خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای این مسابقه ادای دینی بود به نسل‌های گذشته و زنده کردن فرهنگ بازی کردن در میان خانواده‌ها و این نکته یادآوری شد که در گذشته که اینترنت و رایانه نبود و نگاه ما بیشتر از اینکه به صفحه مانیتور خیره باشد به آدم‌های اطراف بود چقدر شرایط زندگی متفاوت بود.

وی ادامه داد: خیلی از بازی‌هایی که به دست فراموشی سپرده شده‌اند در این مسابقه به رقابت گذاشته شدند، به علاوه معلومات عمومی در زمینه تاریخ و فرهنگ اقوام ایرانی چاشنی این مسابقه بود.

پورسرخ تاکید کرد: «ایرانیش» تجربه خوبی در اجرای تلویزیونی برای من به شمار می‌رود و اینکه می‌توانیم سنت بازی کردن را دوباره زنده کنیم و باعث جذب نسل جدید به بازی‌های سنتی‌مان شویم، برای من خوشحال کننده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسابقه ایرانیش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مسابقات تلویزیونی پوریا پورسرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی لندن باید به مصاف تاتنهام برود.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد تیمش بدون به وضعیت سایر رقبا در کورس قهرمانی به دنبال برد در تمامی مسابقات پیش رو است.

آرتتا درمورد وضعیت تیم گفت: "در دسترس بودن بازیکنان نکته مهمی است. به غیر از یورین تیمبر، بسیار نزدیک است که ما همه بازیکنان‌ را در دسترس داشته باشیم. این باعث می‌شود که در جلسات تمرینی بیشتر کار کنیم و چیز بسیار مهمی خواهد بود."

دردسر انتخاب بازیکنان‌؟

سردرد خوبی است! شما بازیکنان را احساس می‌کنید چون می‌بینید که چقدر به دنبال آن هستند. همیشه سخت است، اما بازیکنان‌ نیز کاملاً آماده هستند تا در هر صورت که ما به آن‌ها نیاز داریم به زمین بیایند. روحیه تیم خیلی خوب است.

کورس قهرمانی؟

بله ما در این کورس حضور داریم. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و در مسابقات پیش رو برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد اما این کاری است که باید انجام دهیم.

وضعیت منچسترسیتی؟

این یک بازی دیگر بود (برد مقابل لوتون تاون) که آن‌ها توانستند به روشی مقتدرانه برنده شوند. ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم.

شانس بالای منچستر سیتی به‌عنوان قهرمان توسط سوپر کامپیوتر؟

امیدواریم که بتوانیم آن کامپیوتر را تغییر دهیم. شاید نیاز به آپلود نرم افزار داشته باشد!

وضعیت یورین تیمبر؟

فردا پس از یک جلسه تمرینی باید در این مورد تصمیم بگیریم. خیلی به بازگشت نزدیک است، نمی‌دانم قرار است به‌زودی برای او اتفاق بیفتد یا نه، اما او خیلی نزدیک است.

ترجیح می‌دهید مانند تاتنهام دو هفته مرخصی داشته باشید یا بیشتر بازی کنید؟

نمی‌دانم. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بازیکنانم برای بازی مقابل یک حریف بزرگ کاملا آماده خواهند بود.

درمورد آنگه پوستکوگلو؟

کاری که او انجام داده واقعاً تأثیرگذار است. زمانی که در تیم ملی استرالیا و ژاپن حضور داشت، او را می‌شناختم. او را دنبال می‌کردم.

دیگر خبرها

  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود