Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@06:02:01 GMT

نخستین تجربه مجری‌گری پوریا پورسرخ در یک مسابقه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۲۸۵۴

نخستین تجربه مجری‌گری پوریا پورسرخ در یک مسابقه

شب گذشته آخرین اجرای پوریا پورسرخ در فصل اول مسابقه «ایرانیش» رقم خورد. مسابقه‌ای که از صفر تا صد آن را بازی‌هایی ایرانی تشکیل می‌داد که به نوبه خود برگ برنده این مسابقه نیز به شمار می‌رفت.

به نقل از روابط عمومی مسابقه «ایرانیش»،  یکی از نکات قابل توجه این مسابقه و شاید مسابقات دیگری که این روزها از آنتن شبکه‌های مختلف شاهد آن هستیم اجرای بازیگران شناخته شده در این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که با انتقادات بسیاری نیز مواجه بوده و هست اما به گفته احسان ارغوانی ، تهیه‌کننده این برنامه در «ایرانیش» مثال نقض این انتقادات را شاهد بودیم.

ارغوانی در این‌باره بیان داشت: پوریا پورسرخ یکی از بازیگران شناخته شده و خوش‌قریحه کشورمان است که به خوبی توانست از پسِ اجرا برآید و موفق ظاهر شود. اکثر کارشناسان معتقدند که اجرای پورسرخ یک اجرای دقیق و با رعایت نکات مختلف در این زمینه به شمار می رود.

پوریا پورسرخ نیز با ابراز خوشحالی از اینکه اولین تجربه اجرای تلویزیونیش در یک مسابقه کاملا ایرانی بوده بیان داشت: «ایرانیش» یک ویژگی خیلی خوبی که دارد این است که هیچ تقلیدی از برنامه دیگری در آن صورت نگرفته و مسابقات و بازی‌های قدیمی ایرانی بعد از بروزرسانی اجرا شدند. این به نظرم می‌تواند آزمون سخت و چالش‌برانگیزی باشد.

پورسرخ در ادامه به زنده کردن فرهنگ بازی در خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای این مسابقه ادای دینی بود به نسل‌های گذشته و زنده کردن فرهنگ بازی کردن در میان خانواده‌ها و این نکته یادآوری شد که در گذشته که اینترنت و رایانه نبود و نگاه‌مان بیشتر از اینکه به صفحه مانیتور خیره باشد به آدم‌های اطراف‌مان بود چقدر شرایط زندگی متفاوت بود.

وی ادامه داد: خیلی از بازی‌ هایی که به دست فراموشی سپرده شده‌اند در این مسابقه به رقابت گذاشته شدند، به علاوه معلومات عمومی در زمینه تاریخ و فرهنگ اقوام ایرانی  چاشنی این مسابقه بود.

پورسرخ تاکید کرد: «ایرانیش» تجربه خوبی در اجرای تلویزیونی برای من به شمار می رود  و از اینکه می توانیم سنت بازی کردن را دوباره زنده کنیم و باعث جذب نسل جدید به بازی‌های سنتی‌مان شویم، برای من خوشحال‌کننده است.

/خبرآنلاین 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پوریا پورسرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند. - اخبار ورزشی -

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران:

بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری