Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در تماس تلفنی با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر، حلول ماه مبارک رمضان را به وی تبریک گفت.

 

این نخستین تماس تلفنی امیر قطر با رئیس جمهور مصر پس از آشتی دو کشور در ژانویه گذشته در نشست شورای همکاری خلیج فارس در شهر العلا عربستان سعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژانویه گذشته نشست شورای همکاری خلیج فارس در شهر العُلا عربستان سعودی برگزار شد، نشستی که به آشتی قطر با چهار کشور عربی معروف شد.

چهار کشور عربی (عربستان، بحرین، امارات و مصر) پس از گذشت سه سال و نیم قطع رابطه با قطر، سرانجام در نشست العُلا با قطر توافقنامه آشتی امضا کردند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد

وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه و پذیرش خبر آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در رابطه با خبر پذیرش آتش‌بس توسط جنبش حماس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‬‏امشب آقای اسماعیل هنیه طی تماس تلفنی با اینجانب، ضمن قدردانی از مواضع قوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و مردم ایران در حمایت از فلسطین و غزه، به تبیین آخرین تحولات پرداخت و اظهار داشت: ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسرائیل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و … ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است. ما در نیات خود صادق هستیم.»

کد خبر 751239

دیگر خبرها

  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه