Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@02:30:02 GMT

ستاره‌هایی که امسال روی صحنه اسکار می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۸۴۲

آفتاب‌‌نیوز :

آکادمی ۱۵ برنده و نامزد پیشین جایزه اسکار را به عنوان گروه نخست از اعطاء کنندگان جوایز در نود و سومین دوره این جوایز معرفی کرد و بر این اساس «بونگ جون هو»، «برد پیت»، «واکنی فینیکس»، «هریسون فورد»، «لارا درن» و «برایان کرانستون» از جمله مهم ترین ستاره هایی هستند که امسال نه برای دریافت جایزه بلکه برای اعطای جایزه اسکار به روی صحنه خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دان چیدل»، «آنجلا وست»، «رجینا کینگ»، «هال بری»، «مارلی متلین»، «ریتا مونرو»، «ریس ویترسپون» دیگر چهره های دعوت شده برای اعطای جوایز امسال هستند.

امسال فیلم فیلم «منک» ساخته «دیوید فینچر» که روایتی از پشت پرده ساخت فیلم «همشهری کین» است با کسب نامزدی در ۱۰ شاخه پیشتاز این جوایز است و فیلم های «سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها»، «پدر»، «یهودا و مسیح سیاه»، «میناری»، «بلک باتم ما رینی» و «دادگاه شیکاگو ۷» نیز هر کدام در شش شاخه نامزد کسب جایزه هستند.

مراسم اسکار، پربیننده ترین رویداد جهان در عرصه سرگرمی است که از نظر میزان بیننده با اختلاف بالاتر از جوایز گلدن گلوب، جوایز تلویزیونی اِمی و جوایز موسیقی گرمی قرار دارد. با این وجود سال گذشته میزان بینندگان مراسم اسکار با ۲۳ میلیون نفر به پائین ترین حد خود در تمام ادوار برگزاری رسید.

پیش از این «دیوید روبین» رئیس آکادمی اسکار با ارسال نامه ای به بیش از ۱۰ هزار عضو آکادمی اعلام کرده، مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۲۱ تنها با حضور نامزدهای کسب جایزه، مهمانان آنها و اعطاء کنندگان جوایز و به شکلی متفاوت با سال های گذشته برگزار خواهد شد.

مراسم اعطای جوایز نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار نیز ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی

سردار محمدی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سایه تلاش‌های مضاعف پلیس استان و رعایت آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش و همچنین افزایش ۲۱ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است. 

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در فروردین‌ماه امسال خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بود که امیدواریم با همین روند تا پایان سال ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس استان موضوع سرقت‌ها است افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده چرا که پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی در سطح استان بیش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم