Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:12:50 GMT

توزیع ۶۰۰ بسته غذایی و خوراک گرم در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۸۷۱

توزیع ۶۰۰ بسته غذایی و خوراک گرم در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هادی سلطانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان گفت: با مشارکت و همکاری خیران و اعضای داوطلب خانه هلال شهروندی ماه بنی هاشم از آغاز افتتاح این خانه تاکنون، ۶۰۰ بسته غذایی و خوراک گرم در بین نیازمندان منطقه شهرک سیدی، محله بنی هاشم و شهرک سیدی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۵۰۰ خوراک گرم در بین خانواده‌های نیازمند و کودکان کار در منطقه شهرک سیدی، محله ماه بنی هاشم و شهرک سیدی توزیع شده است.

سلطانی با اشاره به توزیع ۱۰۰ بسته غذایی در بین خانواده‌های نیازمند همزمان با افتتاح این خانه تصریح کرد: با کمک خیران داوطلب، یک دستگاه تب لت به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیون تومان به ۲ دانش آموز خواهر که به دلیل دسترسی نداشتن به فضای مجازی و شبکه شاد برای آموزش، ماهانه به شهداد سفر می‌کردند، اهدا شد.

محله بنی هاشم ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد که در منطقه حاشیه شمال شرق کرمان واقع شده و خانه هلال شهروندی ماه بنی هاشم، اسفند پارسال با حضور مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده است.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر نیازمندان استان شهرک سیدی بنی هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد