Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:27:41 GMT

کمبود خرما نداریم/عرضه مستقیم خرما در میادین

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۸۸۸

کمبود خرما نداریم/عرضه مستقیم خرما در میادین

رئیس انجمن ملی خرمای ایران گفت: سال زراعی پرمحصولی داشتیم، بنابراین خرما به اندازه کافی در سردخانه‌های کشور برای ماه رمضان موجود است.

محسن رشید فرخی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سال زراعی گذشته از نظر  میزان تولید خرما و کیفیت آن سال خوبی بود، گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن خرما در کشور تولید شد و امیدواریم سال زراعی پیش رو نیز سال پرمحصولی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مصرف خرما نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته، بنابراین خرما به اندازه کافی در سردخانه های کشور برای ماه رمضان موجود است و از نظر کیفیت و قیمت هم مناسب هستند.

رئیس انجمن ملی خرمای ایران اضافه کرد: شاید بتوان گفت خرما تنها محصولی است که ظرف دوسال گذشته افزایش قیمتی در مبدا نداشته و اگر هم افزایش قیمت رخ داده بسیار جزئی بوده است.

وی با بیان اینکه خرمای پرمصرف در ماه رمضان خرمای مضافتی است، گفت: در حال حاضر قیمت خرمای مضافتی در مبدا ۲۱ تا ۲۲ هزارتومان است و تعیین قیمت آن برای مصرف کننده توسط ستاد تنظیم بازار صورت می گیرد.

رشید فرخی تصریح کرد: همکاری خوبی با ستاد تنظیم بازار، جهاد کشاورزی و وزارت صمت داریم و آمادگی این را داریم که به هر جایی که نهادهای مذکور معرفی کنند و به هر میزان خرما با قیمت مصوب تحویل دهیم.

وی همچنین از همکاری انجمن ملی خرما با سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری نیز خبر داد و گفت:با سازمان میوه و تره‌بار شهرداری هم همکاری خوبی داریم و آنها طی نامه‌ای آمادگی خود را برای در اختیار قرار دادن غرفه های رایگان اعلام کردند. افرادی را معرفی کردیم تا خرما به صورت مستقیم در  ماه رمضان در میادین هم عرضه شود و به اندازه کافی سر سفره‌های ماه رمضان مردم قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرما ماه رمضان 1400 ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار