Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:19:22 GMT

تشکیل کارگروه تخصصی ناجا برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۵۴۱۴

تشکیل کارگروه تخصصی ناجا برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار حسین اشتری  در نشست صمیمانه با دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علوم انتظامی امین با اشاره به شعار سال با عنوان «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، بر لزوم تلاش همگانی برای تحقق این مهم تاکید کرد.

وی افزود: در راستای تشکیل این کارگروه و با احصاء وظایف ناجا امیدواریم بتوانیم با تشدید اقدامات مقابله ای با قاچاق کالا، جلوگیری از خروج کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از کشور، امن سازی بستر سرمایه گذاری به منظور رونق تولید در عملیاتی شدن شعال سال قدم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با ابراز خرسندی از برگزاری نشست صمیمانه با دانشجویان دوره عالی دانشگاه علوم انتظامی امین خطاب به آن ها گفت: شما دانشجویان عزیز، فرماندهان آینده ناجا در سطوح عالی هستید و باید فرصت ها را برای خدمت روزافزون به کشور و مردم قدر بدانید.

اشتری بر لزوم ایفای نقش فعالانه در تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد.
وی با تبریک حلول سال جدید افزود: در ساعات پایانی ماه پرخیر و برکت شعبان هستیم،  از فیوضات این ماه پرخیر و برکت بهره کافی برده باشیم و آماده ورود به ماه ضیافت الله رمضان باشیم.

سردار اشتری در ادامه با ابراز خرسندی از برگزاری نشست صمیمانه با دانشجویان دوره عالی دانشگاه علوم انتظامی امین خطاب به آنان گفت: شما دانشجویان عزیز، فرماندهان آینده ناجا در سطوح عالی هستید و باید فرصت ها را برای خدمت روزافزون به کشور و مردم قدر بدانید.

فرصت ها و تهدیدات پیرامونی

وی بر لزوم ایفای نقش فعالانه دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی، معماری آینده ناجا و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید و بیان کرد: دانشجویان دوره عالی بایستی از وضع امروز جامعه، فرصت ها و تهدیدات پیرامونی با نگاه آسیب شناسی توام با ارائه راهکار، برآورد و تحلیل دقیق داشته باشند.

تربیت نیروهای متعهد و متخصص

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مراکز علمی و دانشگاهی پلیس بایستی سرآمد و الگو باشد، ادامه داد: در این مراکز نیروهای متعهد، متخصص، مهارت محور و دانش بنیان تربیت می شوند و پرورش چنین افرادی در مراکز علمی و دانشگاهی ناجا نویدبخش آینده درخشانی برای نیروی انتظامی است.

وی خاطر نشان کرد: عزم جدی برای رفع دغدغه های دانشجویان عزیز به ویژه با تمرکز بر کیفیت بخشی به محتوا و متون آموزشی وجود دارد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در ادامه با توجه به شرایط کشور پیرو شیوع ویروس منحوس کرونا و گسترش آن یادآور شد: از آنجایی که صیانت از سلامت جسمی و روحی کارکنان و خانواده هایشان همواره برای ما یک اولویت تلقی می شود، بنابراین بر مبنای تمهیدات پیش بینی شده و تمرکز بر اجرای پروتکل های بهداشتی، محیط های آموزشی و دانشگاهی ناجا مرتبا مورد بازدید و در راستای حفاظت از سلامت دانشجویان اقدامات اساسی انجام گرفت.

وی گفت: بنده و هیئت رئیسه محترم ناجا به جد دغدغه صیانت از سلامت نیروها و رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی آنان را داریم و از هر اقدام انسانی، قانونی و دینی در راستای ارتقاء روحیه خدمتی فرزندانمان در نیروی انتظامی غفلت نمی کنیم، البته در راستای تحقق این مهم گام های جدی به ویژه در حوزه معیشتی و رفاهی کارکنان برداشته شده و این روند تداوم دارد.

سردار اشتری با اشاره به مسئولیت خطیر و حساس نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، حافظ جان، مال و ناموس مردم و تامین کننده نظم و امنیت کشور است، بنابراین شایسته است که همه ما پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشیم و به چالش ها و تهدیدهای فضای حقیقی و مجازی مسلط باشیم.

پیشرفت های سال های اخیر

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیشرفت های پلیس در سال های اخیر یادآور شد: این پیشرفت و دستاوردهای روزافزون را مرهون عنایت خداوند، تدابیر مقام معظم رهبری"مدظله العالی"، پشتیبانی مردم از فرزندان خود در نیروی انتظامی و البته تلاش آحاد فرماندهان، افسران، کارکنان، درجه داران و سربازان ناجا هستیم.

صیانت از دستاوردهای ناجا

وی اضافه کرد: بر مبنای نظرسنجی های برون سازمانی امروز شاخص های سرمایه اجتماعی، پلیس روند روبه رشدی داشته و اعتماد مردمی به نیروی انتظامی ارتقاء دارد، بنابراین همه ما باید با حرکت در مسیر پیروی محض از مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، از دستاوردها و موفقیت های سازمانی صیانت و برای رشد شتابان تلاش مضاعف کنیم.

گوش به فرمان رهبری

سردار اشتری با بیان اینکه اطاعت از رهبری، ملاک عمل پلیس می باشد، تاکید کرد: گوش به فرمان رهبری و سرباز ولایت هستیم و به این توفیق خدمت نیز می بالیم و ان شاء الله بتوانیم در قبال مسئولیتی که چون امانتی در دستان ما است، به مردم و کشور به گونه شایسته خدمت کنیم و شرمنده امام و شهدا نباشیم.

آینده روشن پیش رو

وی در بخش پایانی سخنان خود با پیش بینی آینده روشن برای کشور افزود: آینده روشنی پیش روی ناجاست که همه ما با ایفای نقش مجاهدانه، خالصانه و صادقانه می توانیم به تحقق این مهم کمک کنیم.

پیش از سخنان فرمانده نیروی انتظامی، چند تن از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علوم انتظامی امین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

برچسب‌ها حسین اشتری مقام معظم رهبری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری مقام معظم رهبری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حسین اشتری مقام معظم رهبری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور دانشگاه علوم انتظامی امین فرمانده نیروی انتظامی دانشجویان دوره انقلاب اسلامی فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مردم به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: اطلاع رسانی جهت برگزاری این دوره از مسابقات از اسفند ماه سال گذشته شروع شده بود و جزئیات دقیق مکان و زمان برگزاری آزمون نیز از اوایل فروردین ماه برای شرکت‌کنندگان اعلام گردید.

تقی زاده ابراز کرد: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین بالاترین آمار مشارکت از آن استان‌های تهران و خراسان رضوی می‌باشد.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون بیان کرد: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نساب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشورهای پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد خبر 6096044

دیگر خبرها

  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند