Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و  تجارت، «فرزاد اسماعیل‌زاده» افزود: باتوجه به محدودیت‌های به‌وجود آمده در شرایط اپیدمی ویروس کرونا در سال گذشته، پس از بررسی‌های کارشناسی و تایید مستندات فنی و حقوقی شرکت‌های متقاضی دریافت پروانه،  ۹۹ شرکت نرم افزاری در سراسر کشور موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری تولید نرم‌افزار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این ۹۹ شرکت با حجم سرمایه‌گذاری بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی و ثبت رکورد افزایش ۲۱۷ درصدی در میزان سرمایه گذاری نسبت به سال قبل، هشت هزار و ۱۹۶ نفر مشغول به کارهستند و توانسته‌اند بیش از یک هزار محصول نرم افزاری کاربردی را تولید کنند یا آن را توسعه دهند.

مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صمت ادامه داد: همچنین به منظور حفظ تعاملات میان بخش خصوصی و ستاد وزارتخانه و در راستای ایجاد تسهیل برای شرکت‌های نرم افزاری دارنده این پروانه، در شرایط موجود، دوره زمانی ارسال گزارش‌های عملکرد از سوی شرکت‌ها از ۶ ماه به ۱۲ ماه افزایش پیدا کرد.

به گفته اسماعیل‌زاده، آذرماه گذشته پس از هماهنگی های صورت گرفته میان این دفتر و مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، سازمان امور مالیاتی طی بخشنامه‌ ای فهرست اطلاعات واحدهای تولیدی فناوری اطلاعات به همراه محصولات نرم افزاری تولیدی را جهت بهره‌مندی از معافیت پنج ساله مالیات بر درآمد حاصل از فروش تولیدات نرم افزاری -وفق موضوع بند (د) ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم اصلاحی- ابلاغ کرد.

وی تصریح کرد: طی بررسی‌های انجام شده درصد بالایی از شرکت‌های نرم‌افزاری در سال‌های اخیر موفق به دریافت معافیت مالیاتی شده‌اند و تصویر بخشنامه آخر و فهرست شرکت‌های دارنده پروانه بهره‌برداری تولید نرم افزار به همراه فهرست محصولات تولیدی شان در سال ۱۳۹۹از طریق پورتال سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی برای عموم در دسترس است.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور نرم افزار CRM رونق تولید توسعه ایران ایرنا جهش تولید پروانه نرم افزار صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور نرم افزار CRM رونق تولید سازمان امور مالیاتی کشور نرم افزار CRM رونق تولید توسعه ایران ایرنا جهش تولید پروانه نرم افزار صمت اخبار کنکور نرم افزاری نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است

بهرام عین اللهی٬‌ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: به رکورد ۱۴۰۰ شرکت دانش بنیان رسیده ایم. در بدو شروع به کار دولت سیزدهم  ۷۰۰ شرکت دانش بنیان داشتیم که امروز و بعد از دو سال و نیم به ۱۴۰۰ شرکت دانش بنیان افزایش یافته است.

او گفت: این افزایش یک رکورد محسوب می‌شود و  یکی از کار‌های بسیار خوب در زمینه پانسمان بیماران پروانه‌ای بود که امیدواریم با حمایت‌های بیشتر به تجاری شدن برسد و بتواند نیاز‌های کشورمان را تامین کند.

وزیر بهداشت تاکید کرد که حمایت از شرکت‌های دانش بنیان جزء کار‌های مهم این وزاتخانه است.

عین اللهی افزود: بنای ما بر این است که با تقویت دانش‌بنیان‌ها دارو‌های اکثر بیماری‌ها را تامین کنیم و در مورد تالاسمی هم همین موضوع مطرح است. بعضی از بیماران می‌گویند داروی داخلی استفاده نمی‌کنیم و حتما داروی خارجی می‌خواهیم که این موضوع را باید متخصصین تشخیص دهند. 

او گفت: اولویت ما حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع کمبود‌های دارویی است. تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است.

وزیر بهداشت درباره چرایی رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گفت: در این سنین تمامی اعضای بدن کودک رشد تکاملی دارند و هرگونه نقصی می‌تواند تا پایان عمر با فرد بماند به همین دلیل با پیشنهاد وزارت بهداشت در هیئت دولت این موضوع به تصویب رسید و جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که کودکان را در ۷ سال اول زندگی در مراکز دولتی به شکل رایگان درمان کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲