Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-07@15:55:30 GMT

افزایش 21 درصدی واردات نفت خام چین

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۵۵۴۳

افزایش 21 درصدی واردات نفت خام چین

بر اساس آمار اداره گمرک چین واردات نفت خام این کشور در ماه مارس نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد افزایش یافت و به ۱۱ میلیون و ۶۹۰ هزار بشکه در روز رسید.

به گزارش رویترز، واردات نفت خام چین در ماه مارس نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد افزایش یافت زیرا پالایشگاه‌ها به‌دلیل بهبود تقاضای سوخت پس از همه‌گیری ویروس کرونا به کار خود ادامه دادند، این در حالی است که خرید نفت پیش از فصل تعمیر و نگهداری کُند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داده‌های امروز (سه‌شنبه، ۲۴ فروردین‌ماه) اداره کل گمرک چین نشان داد بزرگ‌ترین خریدار نفت خام جهان در ماه گذشته میلادی ۴۹ میلیون و ۶۶۰ هزار تن، معادل ۱۱ میلیون و ۶۹۰ هزار بشکه در روز نفت وارد کرده است.

واردات این کشور در ماه فوریه ۱۱ میلیون و ۷۳۰ هزار بشکه در روز بود.

واردات نفت چین در سه ماه نخست امسال به ۱۳۹ میلیون و ۲۳۰ هزار تن یا ۱۱ میلیون و ۲۹۰ هزار بشکه در روز رسیده است. این رقم در مدت مشابه پارسال ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز بود.

 

برچسب هااداره گمرک چین واردات نفت چین

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اداره گمرک چین واردات نفت چین آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو هزار بشکه در روز ۱۱ میلیون واردات نفت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت می‌گوید: وضع مطلوب این بخش وابسته به ادامه افزایش در سه سال آینده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • واردات نفت خام آسیا در ماه آوریل کاهش یافت
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی