Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان اظهار کرد: زمان ثبت نام وام های دانشجویی از 20 بهمن 99 شروع شده و تا 25 اردیبهشت 1400 ادامه داد.

او افزود: تمامی دانشجویان متقاضی وام در دانشگاه های دولتی و غیر انتفاعی و موسسات غیر انتفاعی، دانشگاه های پیام نور، دانشگاه های آزاد، دانشگاه های فنی و دانشگاه های جامع علمی کاربردی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باید تا 25 اردیبهشت 1400 درخواست های خود را ثبت کنند.

مطیعی تصریح کرد: بخشی از وام های دانشجویی را بانک قرض الحسنه مهر ایران در چهارچوب توافق نامه ای که با صندوق دارد در قالب وام شهریه به دانشجویان پرداخت می کند، همچنین اگر دانشجویان در نیم سال های قبلی خود از این وام استفاده کرده باشند تا 15 تیر 1400 مهلت ثبت درخواست های خود را دارند.

انواع وام‌های شهریه صندوق رفاه دانشجویان

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره انواع وام‌های دانشجویی صندوق رفاه گفت: در مجموع ۵ نوع وام دانشجویی را در قالب نظام پرداخت و بازپرداخت جدید وام‌های دانشجویی که به تصویب هیئت امنای صندوق رسیده به دانشجویان ارائه می‌دهیم.

مطیعی اضافه کرد: وام‌های صندوق رفاه دانشجویان شامل وام تحصیلی، وام ضروری، وام ویژه دکتری، وام ودیعه مسکن مهر و وام شهریه است.

او افزود: وام تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی در هر نیمسال بین ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان است، وام ضروری برای رویداد‌های موارد خاص از ۳ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان در نوسان است که تعداد زیادی را شامل می‌شود، وام‌های متاهلی با توجه به تولید فرزندان تات ۳ میلیون تومان تقاضای مورد افراد مورد قبول است، دانشجویانی که با فوت پدر و مادر مواجه می‌شوند تا ۳ میلیون تومان می‌توانند تقاضای وام دهند.

مطیعی بیان کرد: دانشجویان حادثه دیده در سوانح تصادفات، دانشجویان موارد خاص مثل توان خواهان یا قهرمانان ورزشی مبلغ‌های متفاوتی دریافت می‌کنند که دانشجویان می‌توانند در سایت صندوق رفاه، پورتال صندوق و سایت‌های دانشگاه از آن با خبر شوند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه وام ویژه دکتری تا پایان سال ۹۹ تنها ۷۰۰ هزار تومان بود که از ابتدای سال ۱۴۰۰ با تصویب هیئت امنای صندوق به ۱ میلیون تومان در ماه افزایش می‌یابد، تاکید کرد: وام ودیعه مسکن متاهلی برای دانشجویان شهرتهران ۲۵ میلیون تومان است، در کلان شهر‌ها ۲۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وام دانشجویی وام شهریه دانشگاه فنی دانشگاه پیام نور صندوق رفاه دانشجویان وام های دانشجویی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت منتشر شده اند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند تا پایان امروز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در صورت تمایل به انتخاب رشته باید به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند. فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جداگانه باید تکمیل شود.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6089703

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی